کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) پیشنهاد کرده نقدها و توصیه های جعلی به طور رسمی ممنوع و جریمه های سنگینی برای خاطیان در نظر گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت و اطلاعات چین اعلام کرد تمام تهیه کنندگان اپلیکیشن موبایل این کشور ملزم می شوند تا جزئیات کسب وکارشان را در اختیار دولت بگذارند. این وسیع ترین تلاش دولت برای کنترل صنعت فناوری است.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
دولت هندوستان اعلام کرد برای واردات تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی از این پس به مجوز نیاز است.
به تازگی تصویب یک قانون علیه مهاجران در آمریکا با انتقادات بسیاری روبرو شده است؛ این قانون محدودیت‌هایی بر معاملات ملکی مهاجران ایرانی اعمال خواهد کرد.
ستاره فوتبال ایران همچنان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سرنوشت نامعلومی دارد و همچنان عضو تیم پورتو پرتغال است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا با وضع قانونی جدید، دست باشگاه‌های این کشور برای خرید بازیکنانی که تا الان برای جذب‌شان محدودیت وجود داشت را باز گذاشت.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
برخلاف اعلام اولیه، آلوارو خیمنس در فهرست بزرگسالان تراکتور قرار می‌گیرد.
برخلاف اعلام اولیه، آلوارو خیمنس در فهرست بزرگسالان تراکتور قرار می‌گیرد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مساله اصلی قانون جدید دیوان عدالت اداری تسهیل دسترسی مردم به حقوق شهروندی است
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
در ماجرای برجام، شمخانی هر چند در ابتدا (و در کلیت ماجرا) نگاه خوش‌بینانه داشت، اما بعد‌ها به منتقد جدی روند توافق و خسارات آن تبدیل شد و فراتر از آن، در دبیرخانه شورا نقش مؤثری در هماهنگی سه قوه برای تصویب نهایی قانون اقدام متقابل مجلس ایفا کرد؛ در حالی که روحانی و برخی اطرافیانش بی‌اعتنا به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام، مجدداً دنبال توافق به هر قیمت با آمریکا بودند و اگر همکاری مجلس و دبیرخانه شورا نبود، قطعاً خسارت‌های اقتصادی و سیاسی و امنیتی به مراتب بزرگ‌تری برای کشور رقم خورد.
در نظم جدید دیگر آمریکا و غرب تنها وضع کنندگان قانون نیستند؛ بلکه قطب‌های متکثر قدرت در مناطق مختلف جهان، اقدام به ایجاد نظم سیاسی، اقتصادی و نظامی متمایز از دیگران می‌کنند.
به گزارش یک ایستگاه خبری محلی، کالسئا جانسون و انکیا جکسون، دو دانش‌آموز دبیرستانی از دبیرستان سنت‌مری، مدرک جدیدی را به کنفرانس سالانه جنوب‌شرقی انجمن ریاضی آمریکا ارسال کردند که در آن به این نکته اشاره شده که چطور می‌توان از قانون سینوس‌ها برای اثبات قضیه فیثاغورث که ۲۶۰۰ ساله است بهره برد. جانسون و جکسون با بهره‌گیری از قانون سینوس‌ها و اجتناب ازهویت قضیه فیثاغورث (sin²α + cos²α = ۱)، این قضیه را بدون استفاده از استدلال دایره‌ای، اثبات کردند.
یوتا نخستین ایالت آمریکا است که قانونی جدید برای محدود کردن شیوه استفاده کودکان از شبکه های اجتماعی را اجرایی می کند.
در یادداشت ۲۲ آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری کشور‌های یادشده به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند و پشیمان‌کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم... اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان‌کننده با جنایات کشور‌های متخاصم استفاده نمی‌کنند؟!
سناتور اد مارکی از ایالت ماساچوست آمریکا از کنگره خواسته قانون جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری وضع کند و فرایند شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت های فناوری را پایان دهد.
یک مقام کاخ سفید گفت: دولت بایدن به زودی قانون جدیدی برای تعیین تکلیف صادرات تراشه‌های هوش مصنوعی با کارایی بالا به کشورهایی مانند چین وضع خواهد کرد.
نورنیوز در گزارشی تلاش آمریکا برای فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک را فعالیتی غیر قانونی و دخالت در امور داخلی ایران دانست.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قانونی جدید، کمک های نظامی آمریکا به تایوان را بسط داد.
رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با سرکنسول جدید آمریکا در اربیل تأکید کرد که حل بن بست کنونی در عراق فقط از طریق گفتگو و تفاهم در چارچوب قانون اساسی حاصل می شود.
اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه اعلام کرد به شدت نگران تخفیف‌های مالیاتی پیشنهادی برای خرید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ