وینیسیوس جونیور و ژوائو فلیکس، دو ستاره رئال مادرید و چلسی، پس از پایان بازی برای دقایقی به گفتگویی صمیمانه مشغول شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
دیدار گرم و صمیمانه سیدجلال حسینی و مربی اسپانیایی تراکتور یکی از صحنه‌های جذاب مسابقه حساس هفته دوم بود.
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان در یک جلسه صمیمانه برای حضور پرقدرت در لیگ برتر متحد شدند.
بهزاد غلامپور و وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال برخوردی صمیمانه با یکدیگر داشتند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: انتخاب برادرم هاکان فیدان را به سمت وزیر امور خارجه جمهوری ترکیه صمیمانه تبریک می گویم، ما بارها از نزدیک دیدار و گفتگو کرده‌ایم.
محسن فروزان پیش از آغاز دیدار گل‌گهر و آلومینیوم به استقبال مهدی رحمتی رفت.
سرمربی ملوان بندرانزلی دیدار جالب توجهی با یکی از اعضای کمیته داوران داشت.
مدیرعامل مس کرمان پیش از دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک با اعضای تیم دیدار داشت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جمع دیپلمات‌ها، همکاران نمایندگی و نمایندگان و کارکنان ایرانی شاغل نزد دفاتر سازمان‌های تخصصی و بین المللی مقیم ژنو با آنها دیدار و گفتگو کرد.
رضا عنایتی، سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان با کادرفنی هوادار دیداری صمیمانه داشت.
لیونل مسی و مارسلو گایاردو امشب در حاشیه دیدار پی‌اس‌جی و منتخب ریاض همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفتند. اما در این گپ دوستانه چه جملاتی بین آنها رد و بدل شد؟
مدیرعامل و سرمربی استقلال عصر امروز دیداری صمیمانه داشتند و برنامه‌های تیم را مرور کردند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال عصر امروز دیداری صمیمانه داشتند و برنامه‌های تیم را مرور کردند.
ستاره چهار دوره برزیل در جام‌های جهانی و ریچارلیسون پس از دیدار کره‌جنوبی ملاقاتی صمیمانه و فراموش نشدنی با هم داشتند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند و صمیمانه درباره مسائل اخیر و دغدغه های خود به گفتگو پرداختند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
مراسم دیدار صمیمانه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با هیئت علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه کشور ونزوئلا صبح دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در اردوگاه باهنر برگزار شد.
ماجرای سرقت‌های مسلحانه خودرو در مشهد از حدود ۷ ماه قبل زمانی آغاز شد که جوان ۲۲ ساله‌ای به نام «یونس» در فضای اینستاگرام با مرد ۴۰ ساله‌ای آشنا شد که خود را «خلافکار» می‌نامید. ارتباط یونس و محمد خیلی زود صمیمانه شد و آن‌ها برای دیدار حضوری در پارک ملت مشهد قرار گذاشتند.
سرمربی آلومینیوم در دیدار با هم‌بازیان قدیمی خود برخورد صمیمانه و خاصی داشت.
چرایی اولویت مبحث مهریه در کمیسیون قضایی مجلس، جایگاه کنونی مهریه در منازعات خانوادگی،‌ اهمیت شروط ضمن عقد و نقش آن در کاهش منازعات،‌ نگاه فقه به مهریه و سقف و میزان و نحوه پرداخت آن، توجه به مصالح عالی خانواده و نه حقوق زن و مرد از جمله مباحث مهمی بود که در نشست تخصصی "بررسی اصلاح مواردی از قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و برخی از احکام راجع به مهریه" مطرح شد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از شروع تمرین امروز (شنبه) در جلسه‌ای صمیمانه با بازیکنان و اعضای کادر فنی شرکت و دقایقی با آنها صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ