ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از شروع تمرین امروز (شنبه) در جلسه‌ای صمیمانه با بازیکنان و اعضای کادر فنی شرکت و دقایقی با آنها صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه به شهر قم وارد شد و دراولین برنامه رسمی خود با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.
سرمربی استقلال و سرمربی تیم امید در کمپ حجازی جلسه مفصلی با یکدیگر برگزار کردند.
هیئت میانجی عمانی پیش از ترک صنعا و عزیمت به مسقط، به دیدار مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن رفتند.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده است، با رئیس فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
همزمان با ایام شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نشست صمیمی دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، پیش از سفر به مادرید برای پیوستن به تمرینات تیمش در ریودوژانیرو با دیگر ستاره بزرگ فوتبال برزیل، نیمار، دیداری دوستانه و صمیمی داشت.
هتل امجاد السلام یکی از ۱۸ هتل زائران ایرانی در مدینه که در جوار مرقد نورانی پیامبر گرامی اسلام‌ واقع شده است امروز شاهد دیدار صمیمی متولیان حوزه حج و زیارت با زائران بود.
عکسی از دیدار صمیمی روسای فوتبال ایران و عربستان
سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با دانشجویان نخبه بیست دومین دوره رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نزاجا دیدار و گفتگو کرد.
جواد نکونام و ژوزه مورایس، پیش از آغاز دیدار فولاد و سپاهان، خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به سوریه، در نشستی صمیمی، با جمع کثیری از مسؤلان و اعضای برجسته گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دیدار صمیمی رئیس‌جمهور با مردم سنندج در بازارهای این شهر نشان داد امنیت منطقه برقرار است و آشکار کرد که تبلیغات مسموم مبنی بر ناامنی این مناطق جعلی است.
مکالمه صمیمی بین لوییس انریکه و هانسی فلیک در پایان بازی آلمان و اسپانیا جالب توجه بود. انریکه شب گذشته در مورد این قضیه صحبت کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه شب با حضور در اردوی تیم ملی در فضایی صمیمی و گرم با سرمربی، اعضای کادر و بازیکنان تیم ملی دیدار کرد.
قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفت‌وگو پرداخت.پس از پایان این گفت‌وگو که در دفتر سرمربی تیم ملی انجام گرفت، بردیف و ایوب بهتاج با همراهی سرمربی تیم ملی از پک بازدید کردند.
دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان فرصتی برای تجدید دیدار دوستان قدیمی بود.
ساپینتو، سرمربی استقلال امروز با حضور در مجموعه تمرینی پک ضمن دیدار و گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی، تمرین ملی‌پوشان را تماشا کرد. کی‌روش در ابتدا، توضیحاتی را درباره بخش‌های مختلف پک به ساپینتو ارائه داد و سپس این دو برای دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.
جو صمیمی هوادار سبب شده است چهار تن از شاگردان با تجربه ساکت الهامی با موافقت سرمربی هوادار در هر دیدار و بنا به شرایط ویژه همان بازی بازوبند را به بازوی یکدیگر ببندند.
جو صمیمی هوادار سبب شده است چهار تن از شاگردان با تجربه ساکت الهامی با موافقت سرمربی هوادار در هر دیدار و بنا به شرایط ویژه همان بازی بازوبند را به بازوی یکدیگر ببندند.
چرایی اولویت مبحث مهریه در کمیسیون قضایی مجلس، جایگاه کنونی مهریه در منازعات خانوادگی،‌ اهمیت شروط ضمن عقد و نقش آن در کاهش منازعات،‌ نگاه فقه به مهریه و سقف و میزان و نحوه پرداخت آن، توجه به مصالح عالی خانواده و نه حقوق زن و مرد از جمله مباحث مهمی بود که در نشست تخصصی "بررسی اصلاح مواردی از قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و برخی از احکام راجع به مهریه" مطرح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ