سرمربی آلومینیوم در دیدار با هم‌بازیان قدیمی خود برخورد صمیمانه و خاصی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
کمتر از یک ساعت پس از پایان آتش‌بس یک‌روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها از سر گرفته شد.
جدول نهایی سری‌آ با قهرمانی تاریخی ناپولی و صعود این تیم همراه لاتزیو، اینتر و میلان به لیگ قهرمانان تکمیل شد. لیگ اروپا 2024 هم آتالانتا و آاس‌رم را خواهد دید و یوونتوس با ۱۰ امتیاز جریمه به لیگ کنفرانس اروپا رفت. سمپدوریا، کرمونزه و هالاس ورونا به سری ب سقوط کردند
ناپولی آخرین بازی فصل سری A را با نتیجه 2-0 مقابل سمپدوریا با برتری پشت سر گذاشت.
نبرد میان دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی حمیدتی همچنان ادامه دارد و اثری در افق از پایان این جنگ خانمانسوز به چشم نمی‌خورد.
برندگان جوایز انفرادی مسابقات سری A در پایان فصل 23-2022 معرفی شدند.
اگر کسی در اطرافتان تب دارد، نگران نباشید با پیشنهادات ارائه شده می‌توانید این مشکل را تا ۵ دقیقه رفع کنید.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی شد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی بعد از پایان لیگ برتر و جام حذفی انجام می‌شود.
ناپولی با تساوی 1-1 مقابل اودینزه در هفته سی و سوم قهرمانی زودهنگام سری A را جشن گرفت.
مشاور فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان گفت: نیروهای پشتیبانی سریع بر نود درصد از مراکز دولتی و حاکمیتی مسلط هستند در حالی که ارتش بر شبکه های اجتماعی مسلط است.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
رقابت های شطرنج سریع قهرمانی جهان در آلماتی قزاقستان با قهرمانی مگنوس کارلسن نروژی بعد از پیروزی برابر پرهام مقصودلو به پایان رسید.
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
پیگیری های صورت گرفته از خط سریع السیر تهران اصفهان حاکی از آن است این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
سران سه قوه در پایان جلسه با مرور شرایط روز کشور، بر لزوم رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های اغتشاشات اخیر تاکید کردند.
جلسه مهم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال بدون اعلام خروجی مشخص توسط اعضا به پایان رسید.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان دور جدید مذاکرات وین و چند روز مذاکره فشرده، همچنان توپ بازگشت به برجام را به زمین ایران انداخت و مدعی شد واشنگتن آماده امضای سریع توافق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ