ماجرای سرقت‌های مسلحانه خودرو در مشهد از حدود ۷ ماه قبل زمانی آغاز شد که جوان ۲۲ ساله‌ای به نام «یونس» در فضای اینستاگرام با مرد ۴۰ ساله‌ای آشنا شد که خود را «خلافکار» می‌نامید. ارتباط یونس و محمد خیلی زود صمیمانه شد و آن‌ها برای دیدار حضوری در پارک ملت مشهد قرار گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، روز دوشنبه به دلیل مصدومیت همسترینگ مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
تصاویری از تعقیب و گریز طولانی پلیس آگاهی تهران و سارق خودرو دنای سرقتی که سرانجام با شلیک پلیس به لاستیک خودرو به بازداشت سارق می انجامد./منبع: فرهیختگان آنلاین
با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، در جشن قهرمانی این تیم لحظات پر التهاب و ترسناکی را پشت سر گذاشت.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امروز برگزار خواهد شد و هشت تیم حاضر در این مرحله با حریفان‌شان آشنا می‌شوند.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
رئیس جمهور گفت: دشمن جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.
رییسی گفت: وزیر کشور و وزیر اطلاعات را برای بررسی سریع و ریشه‌یابی موضوع مدارس مأمور کردم.
دسیسه های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!
ویدویی از لحظه‌ای که یک خانم پاهای گرگی را که گیر کرده است را آزاد می‌کند.
به‌دنبال مفقود شدن یک محفظه حاوی مقادیر «قابل توجه» رادیواکیتو در استرالیای غربی، مقامات این کشور هشدار بهداشتی صادر کردند.
دروازه‌بان سپاهان بعد از جدایی از این تیم تنها 24 ساعت دیگر برای جمع‌بندی شرایط و بررسی پیشنهادات خود در اختیار دارد.
ویدیویی جالب که از دوربین متصل به لباس یک صخره نورد ثبت شده است و لحظات دلهره آور پایین آمدن یک صخره نورد از یک صخره با ارتفاع بالا ضبط کرده است را ببینید.
منابع خبری تصاویری از لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال را منتشر کرده اند، بر اساس آخرین خبرها این حادثه تاکنون ۴۰ کشته داشته است.
یورگن لوکادیا بامداد شنبه با پرواز استانبول - تهران به ایران بازگشت.
منتقدین وزیر صنعت معتقدند که در این چهار بخش یا وعده‌های او محقق نشده یا سیاست‌های اعمالی از طرف وزارت صنعت، معدن‌وتجارت باعث به‌هم‌ریختگی و آشفتگی این بخش‌ها شده است. این موضوع بیش از هر یک از زیرمجموعه‌های وزارت صمت در مورد خودرو مصداق پیدا کرده است. به‌طوری که نه بهبود کیفیت، نه رشد تیراژ و نه حذف رانت‌های قیمتی اتفاق نیفتاده است.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
شاگردان ربیعی موفق شدند بعد از پنج تساوی پیاپی به اولین پیروزی فصل خود دست پیدا کنند.
براساس یک نظرسنجی، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که سخنرانی اخیر رئیس جمهور این کشور، باعث «تشدید تنش در گفتمان سیاسی» شده و به «جنگ داخلی» می‌انجامد.
ناسا به تازگی یک کلیپ صوتی دلخراش از امواج صوتی یک سیاه چاله کلان جرم که در فاصله ۲۵۰ میلیون سال نوری از ما قرار دارد را منتشر کرده است.
در فاصله کمتر از 72 ساعت تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان سرشناسی هستند که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ