لیونل مسی و مارسلو گایاردو امشب در حاشیه دیدار پی‌اس‌جی و منتخب ریاض همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفتند. اما در این گپ دوستانه چه جملاتی بین آنها رد و بدل شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، در نیمه اول دیدار مقابل وستهم یک پنالتی از دست داد تا نیمه اول با برتری شاگردان پوچتینو به پایان نرسد.
آلن ولاسکو، ستاره آرژانتینی دالاس، امیدوار است که بتواند با لیونل مسی در جریان دیدار برابر اینترمیامی یارگیری کند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان از انتصاب یک تیم داوری آرژانتینی برای دیدار ال‌کلاسیکو عربستان بین الهلال و الاتحاد خبر داد.
مارکوس آکونیا، مدافع آرژانتینی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس می‌گوید بیانکونری در خط هافبک و حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد که کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کنند.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
سرمربی آرژانتینی الهلال از داور دیدار با الشباب که اظهار نظر تندی علیه او داشت، عذرخواهی کرد.
بازیکنان اتلتیکو مادرید گل اول تیم‌شان در دیدار امشب مقابل رایو وایکانو را به آنخل کوره‌آ، مهاجم آرژانتینی تیم‌شان، تقدیم کردند.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد در کنفرانس خبری دیدار فرداشب مقابل رئال بتیس گفت از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است و آن را مثل یک رویا می‌داند.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با سرمربی تیم الهلال عربستان دیدار کرد.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
یک قاتل سریالی در کشور آرژانتین که به کفتار معروف شده است از خلوتی خیابانها در جریان دیدار آرژانتین و کرواسی در جام جهانی قطر برای قتل یک نفر و مجروح کردن دو نفر استفاده کرد.
چهار میلیون نفر در خیابان‌های بوینس آیرس حضور دارند و شاهد رژه افتخار بازیکنان آرژانتین هستند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مونیکا دومینا، اولین معلم لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، در آستانه دیدار فینال جام جهانی نامه‌ای احساسی به شاگرد سابقش نوشت.
یک روزنامه آرژانتینی فاش کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور چند ساعت پیش از شروع دیدار امشب مقابل کرواسی ویدیوی احساسی‌ای از خانواده بازیکنان آلبی‌سلسته برای آنها پخش کرده است.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
شادی هواداران آرژانتینی از حذف برزیل، پیش از شروع دیدار هلند و آرژانتین، خبرساز شده است.
حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.
سکوهای لوسیل در جریان دیدار آرژانتین و مکزیک محل رقم خوردن اتفاقات عجیب و غریبی بوده است.
لیونل مسی امشب در دیدار آرژانتین و مکزیک با فشاری بی‌سابقه روبرو خواهد بود. با اینکه ابرستاره آرژانتینی سابقه بالایی در فوتبال دارد ولی در کمتر مواردی فشاری تا این حد سنگین را تحمل کرده است.
تیم فوتبال اتحاد کلباء نسبت به حضور بازیکن آرژانتینی الوصل در دیدار دیروز معترض است.
جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل لیورپول گلزنی کرد. او که پسر دیه‌گو سیمئونه است امسال تابستان به ناپولی پیوست.
نام آنخل دی‌ماریا در فهرست یوونتوس برای دیدار فردا شب مقابل PSG در لیگ قهرمانان دیده نمی‌شود و ستاره آرژانتینی نمی‌تواند مقابل تیم سابقش بازی کند.
پاسور آرژانتینی ها با حضور در دیدار مقابل ایران یک رکثرد ویژه را به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ