وزیر اقتصاد از تخلف برخی دستگاه ها در صدور مجوزهای کسب و کار و ارائه نشدن این مجوزها در درگاه ملی مجوزها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جامعه اسلامی مهندسین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد و بر لزوم ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط دستگاه‌های مسئول، علی‌الخصوص رسانه ملی تاکید کرد.
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه ۷۰ ماده‌ای، وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف و حجاب مشخص شده است.
سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه میزان مصرف برق مشترکان صنعتی از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف برق تاکنون ۱۷.۳ درصد افزایش یافته است، از اعلام رسمی اسامی ادارات و دستگاه‌های پرمصرف خبر داد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ها از قانون فروش فضاهای مازاد استفاده نکردند.
معاون رئیس جمهور گفت: امروز برای تجدید میثاق با امامی که نجات بخش زنان بود به مرقد مطهر آمدیم.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است، اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد
وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواهان همکاری فوری دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای تعیین فهرست کالا‌های اساسی، دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و... شد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف و پیگیری نهادهای مجری باعث می‌شود شعار سال محقق شود.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در سایه نقد جدی پیشرفت و توسعه پیدا می‌کند، دیدگاه‌های مختلف باید مجلس را باهم اداره کنند؛ چراکه دیدگاه‌های یکپارچه آسیب می‌رسانند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده سهم دستگاه‌های اجرایی از قیر تحویلی را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجوز فروش املاک مازاد خود را دادند.
مهاجری نوشت: بهترین اقدام اینست که بزرگان حوزه علمیه پیشقدم شوند و با نگارش نامه‌ای به دولت و مجلس، نسبت به ردیف بودجه‌ای که برای دستگاه‌های مختلف حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده اعلام بی‌نیازی کنند. این اقدام، اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت را صد چندان خواهد کرد و توده مردم با هدایا و وجوه شرعیه خود هزینه‌های حوزه‌های علمیه را همچون گذشته تأمین خواهند نمود. این اقدام، هم اسلامی است، هم انقلابی، هم مردمی و هم شجاعانه.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند. همین رویکرد نشان‌دهنده اعتماد به نفسی است که نظام به بنای خودش نسبت به رویکرد‌هایش دارد.
رئیس صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود.
پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند. همین رویکرد نشان‌دهنده اعتماد به نفسی است که نظام به بنای خودش نسبت به رویکرد‌هایش دارد.
با وجود اینکه طبق قانون، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه دارد اسامی دستگاه‌های متخلف و کم‌کار در این حوزه را اعلام کند اما معمولاً این اقدام مهم به دلایل نامعلومی، صورت نمی‌گیرد.
سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال۱۴۰۰ به منظور انجام مراحل جذب و استخدام را منتشر کرد.
اینکه مجموعه بزرگی مانند مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر به صورت دائم در حال وضع قانون باشند این خود باعث مشکلاتی خواهد شد که یک نمونه آن این است که مردم دائم متخلف هستند و هرکاری که انجام دهند با یک قانون معارض خواهد بود و تخلف از یک قانون محسوب می‌شود.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: مجلس قبل از بررسی دستگاه قضایی اسامی اشخاص را علنی نکرده، اسامی ذکر نشده و لیستی منتشر نشده است؛ دستگاه‌های نظارتی چگونگی انتشار این گزارش را بررسی می‌کنند.
خرید قبر در بهشت زهرا (س) تهران چقدر تمام می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ