هرچند قرار است سرمربی تیم ملی تکواندو پس از برگزاری رقابتهای انتخابی، اسامی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را مشخص کند اما می توان از هم اکنون شانس برخی را بیشتر دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و حسابداری در مقطع کارشناسی؛ رشته‌های مهندسی مکانیک، حسابداری و مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و مواد در مقطع دکتری بالاترین میزان اشتغال را دارند و می‌توان گفت رشته‌های پرطرفدار با بازارکار مشخص هستند.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
تیم ملی والیبال فرانسه در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل آمریکا نتیجه را واگذار کرد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
سه تیم سایپا، استقلال خوزستان و فجرسپاسی آخرین شانس خود را برای صعود به لیگ برتر دنبال می‌کنند.
پرونده سوپر لیگ کاراته در حالی فردا در سالن شهید افراسیابی بسته می شود که سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و نتایج رودرو این تیم ها تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
حالا پس از پایان بازی رئال و لیورپول، چهره هشت تیم برتر اروپا شناخته شد.
دانشمندان بر این باورند که نیوزیلند یکی از پنج کشور جزیره‌ای است که می‌تواند از یک طوفان هسته‌ای جان سالم به در ببرد.
گونه‌هایی مانند پاندا و کوآلا که رژیم غذایی ظریف و خاصی دارند با خطر بیشتری رو به رو می‌شوند، اما گونه‌هایی با رژیم غذایی گسترده مانند کلاغ‌ها و راکن‌ها شانس بهتری دارند، چون انتخاب غذایی بیشتری دارند.
جردن باروز امشب برای پانزدهمین بار مقابل یک کشتی گیر ایرانی قرار می گیرد و قطعا بازهم از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با تونس، درهای تیم ملی فرانسه را به روی کریم بنزما بست و گفت که او به دلیل مصدومیت شانس بازی در جام جهانی را ندارد.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
کارلوس کی روش در نقل قولی کوتاه درباره اینکه کدام تیم‌ها از میان ۶ تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ شانس صعود از مرحله گروهی را دارند، گفت: به نظرم ایران و ژاپن!
پرسپولیس و استقلال شانس قابل توجهی دارند تا بیشترین میزان پاداش را در اختیار بگیرند.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
شی که آشکارا نگران است از چینی‌ها خواسته تا اتکای خود به فناوری شان را افزایش دهند و تنظیم و اجرای "قوانین در زمینه‌های اقتصاد دیجیتال، امور مالی اینترنتی، هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، رایانش ابری را تسریع بخشند".
راننده پیشین فرمول یک درباره پیست‌هایی که لوئیس همیلتون در آنها شانس پیروزی دارد صحبت کرد.
صفحه اتحادیه جهانی با توجه به مدال‌های قبلی این نفرات، شانس آن‌ها را بیشتر از سایر ملی‌پوشان ایران دانسته است و قطعاً نفراتی که در این قاب قرار نگرفته‌اند نیز هر کدام می‌توانند حریفان خود را در بلگراد غافلگیر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ