پیمان بابایی توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه صنعت نفت را باز کند تا آبی ها برنده به رختکن بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد به دنبال جلب اعتماد جواد نکونام است؛ او البته برای فیکس شدن رقیب سرسختی به نام ارسلان مطهری دارد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال کارش را جلو می‌برد و امیدوار است راهی به ترکیب اصلی پیدا کند.
عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق امروز سه شنبه با همتای خود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد.
بعد از مصدومیت عارف غلامی، پیمان بابایی وارد زمین شد، در حالی که تصور می شد، محمد محسین مرادمند وارد ترکیب تیم شود.
ریکاردو ساپینتو با یک تغییر مهم در خط حمله و حضور پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری، به مصاف پرسپولیس می رود.
هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید از انتخاب توماس توخل و برکناری یولیان ناگلزمان پشیمان نیست.
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید دستیار ساپینتو در طول بازی بارها نسبت به مسائل مختلف اعتراض و حتی فحاشی کرده است.
شهداب یزد با پیروزی مقابل راه یاب ملل مریوان جای پیکان را در رده دوم جدول گرفت.
تمرین امروز تیم فوتبال پیکان یک حاشیه جالب را در خود جای داده بود.
تیم والیبال زنان پیکان با پیروزی برابر سریک گنبد جای این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر را گرفت.
تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام دومین بازی تدارکاتی خود در دوره تعطیلی رقابت‌های لیگ، به مصاف تیم پیکان می‌رود.
گلر صنعت نفت آبادان مدعی است برخلاف ادعای اعضای پیکان، در جدال با این تیم اقدامی برای اتلاف وقت نداشته است.
تیم‌های پاس گرگان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.
هورسان رامسر تیم شگفتی‌ساز این پس از سقوط لیگ برتر والیبال به یک برد دیگر دست یافت.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای چهامین هفته متوالی در لیگ برتر با نتیجه تساوی متوقف شد و گل گهر با برد مقابل پیکان جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
هافبک نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر در بازی با پیکان غافلگیر نمی شدند همین یک شکست را هم تا به این جای کار نداشتند.
دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، نام سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال را به مجمع دعوت کرده!
رییس جمهور اصلاحات نوشت: با اینکه دمی از پیمان خود با امام و انقلاب دست بر نداشت از بسیاری از تنگ نظری ها، خام اندیشی ها و بدکرداری‌هایی که احیانا به نام انقلاب و اسلام صورت می‌گرفت ، بیزار بود و به جای راندن و دور کردن از انقلاب و نظام، دلِ قهرمان او به آهنگ جاذبه می طپید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ