اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعلی صادقی یکی از بازیکنانی بود که در دوره حضور ساپینتو موفق به تکرار فرم خوبش در زمان مجیدی نشد.
ساپینتو برای دیدار امروز برابر نساجی، برخی از بازیکنانی که به آنها استراحت داده بود را به ترکیب بر می گرداند.
ریکاردو ساپینتو پیش بینی می کرد، یکی از بازیکنانی که از تیمش به اردوی تیم ملی دعوت می شود، مهدی قایدی باشد.
پاتریس اورا می‌گوید که در سال 2006 پس از مصاحبه‌ای سخت با سر الکس فرگوسون، با وجود پیشنهاد لیورپول و اینترمیلان تصمیم گرفت به منچستریونایتد بپیوندد.
شاهرود- توران و آذر دو توله یوزی ۱۲ هفته قبل در توران شاهرود و بدون مادر پیدا شدند اما همچنان بحث درباره سرنوشت این دو گربه‌سان ارزشمند نُقل محافل است.
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران استقلال نباید در جذب بازیکن شتابزده عمل کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که کارایی ندارند.
یکی از بازیکنانی که همچنان دور از تفکرات ساپینتو قرار دارد، سیاوش یزدانی است که سرنوشت عجیبی را طی ماه‌های اخیر تجربه کرده است.
یکی از بازیکنانی که به زعم کارشناسان فوتبال جایش در ترکیب تیم ملی در دوحه خالی بود، محمد محبی وینگر استقلال بود.
در هفته‌های اخیر، اعتراضات شهروندان چینی به اعمال سیاست‌های سختگیرانه کووید صفر، به بخش ثابتی از اخبار رسانه‌های شناخته‌شده جهان تبدیل شد.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با بازیخوانی خوب توانستیم پرسپولیس را کنترل کنیم اما در نهایت شکست را پذیرا شدیم.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان پرسپولیس تهران است که این دو تیم تا کنون ۴۷ بار به مصاف هم رفته‌اند.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟
در تمرینات استقلال تنها بازیکنانی که در ترکیب اصلی این تیم به میدان می آیند، محبوب ریکاردو ساپینتو نیستند.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
استقلال در مصاف با مس کرمان اگر چه به سختی و با یک گل پیروز شد اما کسب 6 امتیاز در سه بازی نشان می دهد مربی پرتغالی شروع معقولی در جمع آبی ها داشته است.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.
بازخوانی حملات کی‌روش به تاج؛ استاد دروغگویی!
بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب ۱۴۷ مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون ۶۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.
حردانی از جمله بازیکنانی است که در تفکرات ساپینتو جایگاه ثابتی دارد و غیبت وی می‌تواند دغدغه مهمی برای سرمربی پرتغالی آبی پوشان باشد. به خصوص که این اتفاق در دیدار مهمی مقابل سپاهان در همان هفته اول رخ دهد.
گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم سبب شد تا در مسیر مطالبه گری و پیگیری مسائل مردم پانزدهمین سفر دولت به استان گیلان بازخوانی شده و آخرین وضعیت مصوبات آن پیگیری شود.
استقلال در حالی مهیای بازی با سپاهان می شود که به طور حتم چند بازیکن را در هفته ابتدایی در ترکیب نخواهد داشت. بازیکنانی که می توانستند در ترکیب استقلال تاثیر گذار باشند.
جهش کیفیت؛سرمایه‌گذاری برای جلب اعتماد مشتریان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ