اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های اصلی و مطلوب در استان اصفهان و منابع آبی از نیمه دوم آذر ماه پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از باور‌های اشتباه در مورد نوشیدن آب طی سال‌های اخیر پراکنده شده است. در این مطلب سعی داریم بر اساس آخرین یافته‌های علمی به بررسی باور‌های درست و نادرست در این مورد بپردازیم.
دروازه‌بان سپاهان به دنبال رسیدن به شرایط مطلوب برای حضور در بازی‌های فصل جدید است.
بار‌ها اصطلاح درون‌گرا یا برون‌گرا بودن به گوشمان خورده است، اما شاید اطلاعات کاملی برای تفسیر این دو تیپ شخصیتی نداشته‌ایم. در این مطلب ویژگی‌ها برون‌گرایان و درون‌گرایان مورد بررسی قرار گرفته است.
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.
نوشیدن چای فقط این نیست که برگ‌های چای را در آب بریزید و دم کنید. در این مطلب درباره انواع چای و نحوه درست دم کردن چای می‌خوانید.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به فعال شدن پدیده گرم اقیانوسی از نیمه اردیبهشت، گفت: بازگشت اِل‌نینو بارش‌های زودهنگام و مطلوبی را در پاییز برای اصفهان به ارمغان می‌آورد.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
اصفهان- مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به اینکه طی یک ماه پیش رو بارش‌های خوبی در انتظار اصفهان است، گفت: فروردین ۱۴۰۲ نیز بارش‌های مطلوبی در سطح استان خواهیم داشت.‌
ما نسبت به سال گذشته همچنان ۲۰ درصد کاهش داریم و نسبت به متوسط ۲۱ سال آماری که از پایگاه داده‌های ماهواره‌ای استخراج می‌شود حدود ۳۲ درصد یعنی بیش از ۳۰ درصد کاهش را مواجه هستیم این نشان می‌دهد که بایستی ما همچنان مراقبت‌ها در بخش مصارف داشته باشیم همچنان بایستی بدانیم که کشور ما علیرغم اینکه در کلانش یک کشور خشک و نیمه خشک است در خشکسالی‌هایی که اخیراً اتفاق افتاده در شرایط مطلوب به لحاظ منابع آبی قرار ندارد.
با توجه به اینکه سرعت اینترنت همچنان کیفیت مطلوبی ندارد و بسیاری از گیمر‌ها همچنان به‌دلیل فیلترینگ به بازی‌های مدنظرشان دسترسی ندارند بعید به نظر می‌رسد با «کاهش پینگ» بازی‌ها، آن‌هم به‌صورت محدود، رضایت آن‌ها جلب شود.
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، تنها میهمان پیروز بازی‌های صبح امروز لیگ NBA بود.
تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین عواملی است که به حفظ سلامت تمام بخش‌های بدن کمک می‌کند، از جمله حفظ سلامت ریه، در این مطلب به غذا‌هایی اشاره می‌کنیم که به داشتن ریه سالم کمک زیادی می‌کنند.
مرتضوی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش‌های مختلف اشتغال مطلوبی داشته‌ایم و قطعا به سالی یک میلیون اشتغال خواهیم رسید.
ستاره کشتی ایران و جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم اعلام کرد برای حفظ نوار افتخارات خود تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیمی برای تغییر وزن ندارد.
ستاره کشتی ایران و جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم اعلام کرد برای حفظ نوار افتخارات خود تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیمی برای تغییر وزن ندارد.
ابوالفضل نجارزاده گفت: ایجاد بانکداری جامع و بانکداری شرکتی از جمله اقدامات جدید این بانک در جهت استفاده هرچه بهتر از ابزارهای مختلف تامین مالی و ارائه خدمات مطلوب تر به بخش های صنعت است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی جدید به غرب استان از عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: بارش‌های مطلوبی به ویژه در غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
اطلاعات مالی موجود از عملکرد بانک ملت نشان می دهد نسبت تسهیلات به سپرده از روند مطلوبی برخوردار است؛ برای اطلاع بیشتر با این گزارش همراه باشید.
کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به نمایش مطلوب تیم ملی مقابل اروگوئه گفت: بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها بازگرداند تا دیگر از اسم های بزرگ در جام جهانی نترسند.
کارشناسان اقتصادی معتقدند، ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌ شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌ بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ترکیه به میدان رفت و مغلوب میزبان شد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۴۳۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۳۱۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
جوابیه سازمان برنامه و بودجه به خبر «تابناک»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ