استقلال در شرایطی باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مضاف نساجی برود که آبی ها در پی انتقام دیدار فصل پیش هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم تلاش خواهد کرد که در هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی آبرومندانه برابر پرسپولیس داشته باشد.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
هوادار در لیست بزرگسالان خود دو جای خالی نگه داشته و برای جذب بازیکنان نام آشنا تلاش می‌کند.
لوییس انریکه، مربی سابق بارسلونا به عنوان یکی از گزینه‌های جدی ناپولی برای پر کردن جای خالی لوچانو اسپالتی مطرح است؛ آنتونیو کونته رقیب او برای گرفتن این سمت است.
ستاره ایرانی پورتو یک قدم تا کسب جایزه برترین گلزن لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.
آبی های تهران بعد از شکست تلخ دربی برای مصاف با پارس جنوبی جم آماده می شوند.
محرومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته های اخیر تبدیل به یک اتفاق تکراری شده و به نظر برای ریکاردو ساپینتو هم خیلی دغدغه مند نیست.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، از قهرمانی باشگاه سابق خود، منچستریونایتد در لیگ اروپا استقبال می‌کند.
سپاهان و پرسپولیس در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که در قلب دفاعی طلایی‌پوشان دو بازیکنی حاضر هستند که جای خالی شجاع و کنعانی‌زادگان را بیشتر توی چشم می‌آورند.
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
از قطر گرفته تا پارک دو پرنس، او همچنان به برانگیختن جمعیت و هیجانی کردن هواداران فوتبال و نوشتن تاریخ خود ادامه می‌دهد.
عدم انتخاب نایب‌رئیس جدید از سوی علیرضا دبیر با وجود گذشت دو ماه از استعفای حمید سوریان، این احتمال را مطرح می‌کند که او به فدراسیون بازخواهد گشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حق تیمش مقابل استقلال برد بوده است، به تاثیر غیبت لوکادیا و دیاباته و تشریح برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی این دو مهاجم خارجی پرداخت.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
کرواسی و مراکش، دو تیمی که در ترکیب خود جای خالی یک شماره 9 را احساس می کردند، از صعود به دیدار پایانی جام جهانی بازماندند.
پر کردن جای خالی دی‌ماریا مهمترین دغدغه اسکالونی در حالی است که تیم او دو محروم هم دارد.
در نوامبر۲۰۲۰، ایروان و باکو پس از بیش از یک ماه درگیری شدید بر سر ناگورنو- قره باغ، که در داخل مرز‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته‌شده آذربایجان قرار دارد، اما از دهه۱۹۹۰ در اختیار نیرو‌های ارمنستان بوده است، یک توافق آتش‌بس با حمایت مسکو امضا کردند. پس از یک رشته شکست در میدان نبرد، ارمنستان با واگذاری کنترل بخش‌هایی از این سرزمین موافقت کرد و متعهد شد که «ایمنی ارتباطات حمل‌ونقلی» را بین سرزمین اصلی آذربایجان و قلمرو آن کشور در نخجوان از طریق منطقه سیونیک - که این دو را از هم جدا می‌کند - «تضمین کند، البته با نگاهی به سازماندهی تردد بدون مانع شهروندان، وسایل نقلیه و بار در هر دو جهت».
مرحله گروهی جام جهانی با برگزاری بازی های امروز به پایان خواهد رسید.
سرانجام سوپرجام فوتبال ایران بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار شد و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر توانست فاتح این دوئل شود.
هنگامی که صحبت از رعایت الگوی مصرف برق می‌شود، این سوال مطرح است که از کجا بدانیم وضعیت مصرف لوازم الکتریکی خانوار از چه قرار است؟ کدامیک پرمصرف و کدام وسیله مصرف بهینه دارند. پاسخ این پرسش بسیار ساده است و کافی است به برچسب مشخصات فنی دستگاه نگاهی بیندازید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ