نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید که آبی های تهران بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم داماش تن به شکست داد.
کاپیتان ملوان معتقد است عملکرد این تیم برابر استقلال نویدبخش روزهای خوب است.
بعد از شکست شش گله مقابل استقلال، اکنون شاگردان ساکت الهامی جدالی سخت برابر گل گهر خواهند داشت.
النصر با حضور کریستیانو رونالدو در دیدار برابر الهلال با دو گل شکست خورد. هواداران الهلال با شعار مسی مسی از رونالدو استقبال کردند.
طبق قوانین لیگ برتر، بازی رودررو ملاک قهرمانی است. سپاهان در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و برابر پرسپولیس هم یک برد و یک تساوی کسب کرده
قرمزپوشان اهوازی برابر استقلال شکست خوردند، اما هنوز یک بازی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ دارند و باید به مصاف گل‌گهر در سیرجان بروند.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از پایان مصاف برابر استقلال با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.
باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار فوق العاده حساسی را برابر گل‌گهر خواهند داشت، گفت: سرمربی سیرجانی ها به دنبال شکسن طلسم نبردن تیم سابقش هست و همین امر بازی را جذاب می‌کند.
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
ملوان بعد از شکست 4-0 در برابر استقلال خوب جمع و جور شد و در برابر نساجی ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت مزد خود را با یک گل گرفت.
شکست پرسپولیس در برابر فولاد، بار دیگر استقلال را به بازگشت به کورس قهرمانی و رقابت با رقیب دیرینه و مدعیانی چون سپاهان و گل گهر امیدوار کرد.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
استقلال خوزستان با گل ثانیه پایانی برابر پیکان شکست خورد و از دور جام حذفی کنار رفت.
تراکتور روز گذشته نمایش خوبی در برابر استقلال داشت و با شایستگی این تیم مدعی قهرمانی را با دو گل شکست داد.
شاگردان ساپینتو در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال هوادار تهران تن به شکست دادند.
بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد تعطیلات لیگ می تواند به آنها کمک کند چون مصدومان به ترکیب اضافه می شوند.
سرمربی ذوب آهن می گوید مصدومیت ها به این تیم ضربه زده است، بخصوص در بخش هجومی تیم.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان با استقلال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی پس از پانزده بازی شکست ناپذیری، باز هم برابر استقلال طعم شکست را تجربه کردند.
شکست تیم فوتبال گل‌گهر برابر استقلال با حرکت عجیب مهاجم سابق آبی‌ها باعث ایجاد شائبه‌هایی بین اهالی فوتبال شده که هجمه و انتقاد از سرمربی تیم سیرجانی را هم افزایش داده است.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: فقط یک لحظه تمرکز بازیکنان بهم ریخت و گل را دریافت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ