رضا رشیدپور خاطره‌ای در کانال تلگرامی دید در شب خود روایت کرده است از صبحی که آذری جهرمی خبر شکست پروژه پرتاب ماهواره را در برنامه اش روایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا خانزاده با گذشت 1.5 سال از درگیری با فرهاد مجیدی بار دیگر مقابل استقلال به میدان می رود.
یکی از عجیب‌ترین خاطرات منتشر شده از مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی خاطره او از ۳۰ تیرماه ۱۳۷۰ است. زمانی که در عصر تاسوعا سوار بر هلی کوپتر همراه با خانواده به سد لتیان رفته اند تا از زلزله در امان باشند. زلزله‌ای که یک کارگر نامتعادل چینی باعث شایعه ان بوده است.
یکی از عجیب‌ترین خاطرات منتشر شده از مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی خاطره او از ۳۰ تیرماه ۱۳۷۰ است. زمانی که در عصر تاسوعا سوار بر هلی کوپتر همراه با خانواده به سد لتیان رفته اند تا از زلزله در امان باشند. زلزله‌ای که یک کارگر نامتعادل چینی باعث شایعه ان بوده است.
مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: پنج ماه است که با نصیبه ازدواج کرده ام. ولی از وقتی زندگی ما زیر یک سقف آغاز شد تا الان همسرم را به ندرت دیده‌ام.
عکسی را که تصور می‌کردم انتشارش در فضای مجازی غوغایی برانگیزد، به طور تصادفی از دست رفت. ابتدا قدری متأسف شدم، اما خودکاوی که کردم متوجه شدم، علاقه‌ام به انتشار آن عکس خیلی هم همراه با نیت و انگیزه خالص نبوده است!
یک هوادار اتلتیکو که دیشب بعد از درگیری با هواداران بارسا در نوکمپ از ورزشگاه اخراج شد با انتقاد شدید از هواداران بارسلونا می‌‌گوید توسط آنها به توهین به کاتالونیا محکوم شده است.
«عیسی آل‌کثیر» باز هم با گلی سرنوشت‌ساز، پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت و استقلال، از این تیم عقب افتاد.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
عادل فردوسی‌پور در جدیدترین مصاحبه خود با علیرضا جهانبخش، در مورد حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور و خواندن سرود ملی و شادی برخی بعد از باخت به تیم ملی انگلیس صحبت کرد. منبع: فوتبال
پپ گواردیولا به دلیل خوشحالی بعد از گل جنجالی‌اش در دیدار سیتی مقابل لیورپول از طرف اتحادیه فوتبال با جریمه مواجه نشد اما باشگاه لیورپول با خطر مجازات مواجه است.
یادداشت‌های اسکوبالا، سرمربی موقت لیدز، بین دو نیمه دیدار دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد نشان می‌دهد او به بازیکنانش دستور داده که هافبک‌های یونایتد را هدف بگیرند.
علی لطیفی، بازیکن سابق تیم استقلال، روی آنتن زنده شبکه جام‌جم اعلام کرد: به خاطر مردم این آخرین برنامه‌ای است که در صداوسیما شرکت می‌کنم.
قهرمان افسانه‌ای مسترالمپیا برای بازگشت این رویداد حرفه‌ای بدنسازی جهان به اوج، پیشنهاداتی را مطرح کرده است.
«وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همچنان در انگلیس مطرح بوده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
یاد «وینستون چرچیل» سیاستمدار انگلیسی، به دلیل سیاست های جنجالی اش همواره در خاطره مردم انگلیس زنده است، اما تصویری از وی بیشتر در خاطره ها باقی مانده است.
حرکت جنجالی امیرقطر بعد از قهرمانی آرژانتین و پوشاندن عبای عربی بر تن ستاره فوتبال دنیا فروش این لباس سنتی را افزایش داد.
برای غنا طلسم پنالتی مقابل اروگوئه همچنان ادامه دارد و دوازده سال بعد از دیدار جنجالی دو تیم در جام جهانی 2010 غنایی‌ها امشب هم یک پنالتی را مقابل اروگوئه از دست دادند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است به خاطر اقدامی که در دیدار مقابل ایران انجام می‌دهد، بازی مقابل ولز را در جام جهانی از دست بدهد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال پس از چند ماهی غیبت به خاطر بازداشت بودن، امروز به این فدراسیون برگشت.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
بازیکن سابق استقلال می‌گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
سال‌ها پس از جام جهانی ۲۰۱۴، با بازگشت کی‌روش به ایران یک پرونده قدیمی باز شده است.
این رسانه با استفاده از خاطره شکست های کلمبیا با کی‌روش در مقدماتی جام‌جهانی، به مرد پرتغالی کنایه زده است.
دیدار فردای نساجی و مس، تکرار فینال جنجالی جام حذفی در فصل گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ