رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: هیچگونه خبری در خصوص تودیع «سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ» به مرکز اطلاع‌رسانی رسانی پایتخت اعلام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به کیفیت زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال واکنش نشان داد.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به برخی شایعه‌ها در فضای مجازی در خصوص انتخابات اتاق بازرگانی واکنش نشان داد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، با تدابیر درنظرگرفته شده، چون دوربین‌های مدار بسته و سیگنال‌یاب‌ها در حوزه‌های امتحانی همکاران ما تا جایی که بتوانند انتشار سوالات را کنترل می‌کنند گفت: ممکن است باز هم تصویری پخش شده باشد، اما صرف پخش سوال در زمانی که همه شرکت‌کنندگان تحت مراقبت در حال آزمون هستند، مطرح نیست.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص رای دادگاه لاهه اطلاعیه ای صادر کرد.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای، به محکومیت دولت آمریکا در ضبط اموال بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری واکنش نشان داد.
بمب افکن‌های آمریکایی بامداد جمعه به مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی واقع در محله "هرابش" در شرق دیرالزور حمله کرده بودند که موجب آتش سوزی در این مکان شده و خسارت‌هایی به آن وارد آمده بود.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: آنقدر میزان سرانه پایین است که اصلا نمی‌توانیم هزینه غربالگری را به صورت جداگانه پرداخت کنیم ما با سرانه ۴۲ هزار تومان در تامین یک وعده غذا برای این افراد مانده ایم و عدد سرانه بسیار پایین است.
آرین اسد ۲۸ساله یکی از مربیان جوان و نخبه مرکز آموزش خلبانی در شهر ژوهانسبورگ بود که یکشنبه گذشته در جریان یک پرواز آموزشی دچار حادثه‌ای مرگبار شد.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
وزارت امور خارجه فرانسه: این موسسه یک مرکز فرهنگ و بحث است که در سال ۱۹۸۳ با ادغام هیئت باستان‌شناسی فرانسه در ایران، که خود در سال ۱۸۹۷ تاسیس شده بود و موسسه فرانسوی مطالعات ایرانی در تهران، که در سال ۱۹۴۷ توسط هانری کوربین تأسیس شده، ایجاد شد.
رئیس جمهوری عراق حمله به مرکز فرهنگی کردها در پاریس، پایتخت فرانسه را محکوم کرد و خواستار تسریع در مجازات عاملان آن شد.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره نامه منتسب به وزیرارتباطات در زمینه اعمال محدودیتهای شدید در اینترنت توضیحاتی ارائه کرد.
وزارت خارجه ترکیه حمله تروریستی به یک مرکز آموزشی در کابل را به شدت محکوم کرد.
امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است در روزهای اخیر تهدیدات و حملات سایبری انجام گرفته اما با اتخاذ تدابیر لازم مجالی برای ایجاد اخلال در خدمت رسانی به مردم صورت نپذیرفته است.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: سرپرست دادسرای ارشاد در سال ۹۸ نه‌تنها برکنار نشد بلکه ارتقا قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، جزئیات ابلاغ پروتکل های بهداشتی ویژه بازگشایی مدارس را تشریح کرد.
در پی اختلافات حوزه پخش زنده کاربر محور و سرویس آپارات گیم، این موضوع در کمسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
همتی به گزارش مرکز آمار درباره تورم تیر ماه واکنش نشان داد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: چنین لیستی وجود وجود نداشته و مورد تایید فراجا نیست، بحث‌هایی در این خصوص مطرح شده، اما ارتباطی به رقم جریمه نداشته و هنوز هیچ موضوع جدیدی به ما ابلاغ نشده است.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در گزارش‌های هیات‌های اعزامی و تیم‌های بررسی حادثه آبادان، تاکنون گزارشی مبنی بر قصور یا تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار سابق خوزستان در متروپل تسلیم دادگستری استان خوزستان نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ