استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی های پایتخت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا امروز هیچ توضیح علمی در خصوص افرادی که ادعا می‌کنند، می‌توانند وقوع زلزله را پیش‌بینی و یا احساس کنند ارائه نشده‌است و از طرفی نیز تا به امروز پیش‌بینی این افراد به حقیقت بدل نشده‌است.
فولاد و صنعت نفت در دربی خوزستان به مصاف هم رفته اند و هر دو تیم به دنبال جبران شکست هفته نخست هستند.
به نظر می‌رسد ملی پوش ایرانی و باشگاه اسپانیایی خواهان او به توافق نرسیده‌اند و باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم.
تا هفته گذشته هیچکس تصور نمی کرد عثمان دمبله بارسا را ترک کند ولی او اکنون در یکقدمی پی اس جی قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
باشگاه تاتنهام هیچ اطلاعاتی در مورد هتل محل اقامتش در بانکوک تایلند منتشر نکرده و دلیل این پنهان‌کاری نامشخص است.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.
مسعود شجاعی اگر چه چند روز پیش شمع 39 سالگی اش را فوت کرد اما به هیچ وجه مایل به آویزان کردن کفش ها نیست و می خواهد به بازی ادامه دهد.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
پس از جنجال صحبت‌های یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر ایرانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، خبرها حاکی است وی از سمت خود برکنار شده است!
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «وَحَرِّمْ عَلَیَّ فیهِ السَّخَطَ وَالنّیرانَ» می‌گوید: خدایا غضب و آتش خودت را بر من حرام کن. جهنم مصیبت‌های بسیاری دارد و إن‌شاء‌الله هر کسی با ولای امیرالمؤمنین (ع) و ولای اهل بیت (ع) از دنیا برود، جهنم نمی‌رود. امام صادق می‌فرمود: «ایمانتان را با خودتان بیاورید، ما دستگیری و شفاعت می‌کنیم".
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
وزیر کشور با تاکید برایتکه باید از هراس افکنی در رتباط با موضوع مسمویت دانش آموزان پرهیز شود، گفت: گزارشی از ماده سمی برای مسمومیت دانش آموزان نداشتیم
رادان با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می‌بیند، گفت: مردم، مسؤولان، نیروی انتظامی، دولت، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میراث‌دار شهدا هستیم و باید از این میراث به‌خوبی مراقبت کنیم و اگر سعی داریم شهدا در قیامت شفاعت ما را کنند باید در مسیر شهادت گام برداریم.
فرمانده کل فراجا با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می‌بیند، گفت: دشمن می‌دادند که اگر از سنگر ولایت‌فقیه عبور کنند دیگر هیچ مانعی برای نفوذ به کشور ندارد.
این دختر - که گمان می‌رود بچه دوم کیم، جو آئه و حدود ۹ ساله باشد - سه‌شنبه شب در یک ضیافت پرزرق و برق در یک پادگان نظامی در پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی و همسرش را همراهی می‌کرد. یک روز بعد، او ناظر رژه رفتن حداقل ۱۱ موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) از میدان کیم ایل سونگ در پایتخت کره شمالی بود.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
میرسلاو بلاژویچ آنقدر برای فوتبال ایران چهره جذابی داشت که حالا به بهانه درگذشت او فوتبال دوستان ایرانی خاطراتش را از گنجه خارج کنند و به احترامش گرد و خاک آن ها را پاک کنند و مروری به آن داشته باشند.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
کارلوس که به زعم مخالفانش، مربی‌ای تندخو است، در این مدت بسیار آرام نشان داده و لحظه‌ای لبخند از گوشه لبش محو نشده است. او با خبرنگاران هم دست دوستی داده و حتی شجاع خلیل‌زاده‌ای را که علیه‌اش مصاحبه کرده نیز به تیم ملی فراخوانده است. کارلوس گفته دلخوری از کسی ندارد و گذشته‌ها را فراموش کرده است. او حتی این روز‌ها برندی ایرانی به تن می‌کند و کوچک‌ترین اعتراضی به کیفیت لباس‌های تیم ملی نداشته است
سید حسن خمینی گفت: یک مدیر، یک مشاور، تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد. نه از حرفی بترسد، نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ