برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه‌ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می‌شود و وزرای کار وکشور به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که آموزش‌ خلبانان اوکراینی برای هدایت هواپیماهای اف ۱۶ آمریکایی تا مرحله تکمیلی زمان زیادی نیاز خواهد داشت.
خبرنگاران در ورود به مراسم روز خبرنگار باشگاه سپاهان با بنرهای جالبی مواجه شدند.
آموزش خطرات مین به ۱۱۵ هزار و ۶۹۲ مهاجر افغانستانی از سوی هلال احمر ارائه شد.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
فلافل یکی از غذا‌های معروف عربی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در ویدئوی زیر طرز تهیه فلافل خانگی آموزش داده شده است.
بامیه‌هایی با پوسته سبز رنگ بخرید. بامیه کهنه و آبکی نخرید. بامیه‌های ترد و کوچک را خریداری کنید. بامیه را بو کنید، پوسته تازه بامیه باید دارای بوی خوب و طبیعی باشد. از خرید بامیه‌های بیش از حد رسیده و لکه دار و بسیار نرم خودداری کنید.
ماست خیار خوشمزه و رستورانی که در این بخش آموزش خواهیم داد، پیش غذایی سالم و مقوی است که برای تنوع حتما باید امتحانش کرد.
اگر میهمانی در پیش دارید و دوست دارید با طبخ غذایی خوشمزه و متنوع، سلیقه خود را به رخ بکشید پس پیشنهاد این بخش مناسب شما خواهد بود. در این قسمت می‌خواهیم طرز تهیه مرغ طعم دار در فر که یکی از غذا‌های محبوب حتی در کشور‌های دیگر است را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.
یک نوشیدنی پرطرفدار جهانی که با نام چای حباب‌دار نیز شناخته می‌شود و زادگاهش تایوان است. امروز قصد داریم طرز تهیه این نوشیدنی پرطرفدار و خوش طعم را به شما آموزش دهیم.
تمام محتوای موهیتو از اجزای طبیعی تشکیل شده است و علاوه بر جلوگیری از گرمازدگی، به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به مقابله با سرطان کمک می‌کند. آبلیموی موجود در این شربت نیز با دارا بودن ویتامین C منجر به تقویت دستگاه ایمنی بدن می‌شود. از دیگر خواص این نوشیدنی خوشمزه می‌توان به حفظ سلامت دستگاه گوارش، سلامت پوست و از بین بردن بوی بد دهان اشاره کرد. در ادامه قصد داریم طرز تهیه این نوشیدنی خوش طعم را به شما آموزش دهیم.
خمیر پیتزا از مهمترین مواد اولیه برای تهیه پیتزا یا پیراشکی است که در طعم و مزه پیتزا نقش مهمی دارد و تهیه آن در منزل نیاز به رعایت نکات خاصی دارد.
اسموتی‌های بهاری بیشتر از میوه‌های بهاری تهیه می‌شوند و خاصیت‌های بسیاری را با خود به هرماه دارند. در ادامه طرز تهیه چند مدل اسموتی بهاری را برایتان بررسی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها در این فصل لذت ببرید. اولین آموزش مربوط به اسموتی نارگیلی خوشمزه‌ای است که علاوه بر نارگیل دارای میوه‌های دیگر نیز می‌باشد که برای بهار مناسب است.
ترشی سبزیجات از ترکیب هویج، گل کلم، قارچ، زیتون و... تهیه می‌شود که عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای غذاست.
پاستا با سوسیس دودی یکی از انواع طبخ پاستاست که همراه با سس گوجه ایتالیایی بسیار خوشمزه سرو می‌شود و طعم متفاوتی دارد.
چیز کیک خرمالو یکی از انواع چیز کیک‌های میوه‌ای است که میوه خرمالو از ترکیبات اصلی آن است و به همین دلیل طعم و مزه بسیار دلچسبی دارد.
کیک موکا یکی از انواع کیک‌هایی است که برای تهیه آن از قهوه و شکلات استفاده می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.
«موسسه زیتون» و داوطلبین آن دغدغه بزرگ و ارزشمندی دارند؛ اینکه هیچ کودکی در دنیا طعم فقر و جنگ و عدم دسترسی به آموزش و تحصیل را نچشد. با الهام علی‌اکبری درباره فعالیت‌هایشان صحبت کردیم.
کیک قهوه یکی از انواع کیک‌های خشک است که به دلیل داشتن قهوه در ترکیباتش طعم دلچسبی دارد و برای کسانی که عاشق طعم قهوه هستند، بسیار مناسب است.
طبخ مرغ با سبزیجات یکی از روش‌های پخت مرغ است که برای مزه‌دار کردن مرغ از موادی مثل رب انار، جعفری و گشنیز استفاده می‌شود و طعم بسیار متفاوتی دارد.
با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، خانواده‌ها نزدیک به دو سال طعم خرید مایحتاج آغاز سال تحصیلی را نچشیده بودند و حالا با اعلام این خبر که آموزش در مدارس برای سال تحصیلی جدید قطعا حضوری خواهد بود، کسانی که فرزند مدرسه‌ای دارند باید به فکر تهیه اقلام مورد نیاز آن‌ها باشند، اما تجربه خرید لوازم تحریر و کیف و کتاب با اینکه همیشه همراه با شوق و هیجان ناشی از بازگشایی مدرسه است، با وجود گرانی و تورم چندان تجربه خوشحال کننده‌ای به خصوص برای والدین نیست.
پیتزا پستو یکی از انواع پیتزاهای گیاهی است که برای تهیه آن از ترکیب خمیر پیتزا با سس پستو استفاده می‌شود و طعم بسیار متفاوتی دارد.
بلال کبابی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و خاطره‌انگیز ماست که معمولا با چاشنی آب و نمک سرو می‌شود. در این مطلب با آموزش چند نوع سس و چاشنی خوشمزه برای بلال همراه ما باشید.
خوراک مرغ روسی یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که طی آن مرغ را با سسی از شیر و خامه می‌پزند؛ درنتیجه این مرغ بافت لطیف و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ