هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان اسپانیا بعد از قهرمانی در جام جهانی، جوایز فردی را هم به دست آوردند.
دو بازیکن ایران که در تیم رویایی مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند، حس خاصی به جوایز فردی خود ندارند.
آنتونی گوردون، مهاجم تیم ملی انگلیس، به عنوان بهترین بازیکن یورو زیر ۲۱ ساله‌ها انتخاب شد.
آبادان- فرزین معامله‌گری در لیگ بیست و سوم با پیراهن صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.
ارلینگ هالند که چند هفته پیش به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد.
کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر توانمندی فردی و فنی بازیکنان جوان این تیم گفت: آنها نسبت به نسل طلایی بهتر هستند فقط به اردو و دیدارهای بیشتر برای کسب تجربه بالاتر نیاز دارند.
فردین یوسفی می‌‌گوید پیام حیدری در دیدار مقابل پرسپولیس با سوت‌های خود، بازیکنان صنعت نفت را عصبی کرده بود.
مربی تیم مس رفسنجان می‌گوید چون روز خوب آن‌ها نبوده، بازی را واگذار کرده‌اند.
در یک‌ اقدام عجیب در بازی صنعت نفت داور بجای فردین یوسفی به ریکانی کارت نشان داد.
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی فردی به عنوان متهم دستگیر می‌شود، این با منطق و قانون سازگار نیست که ما او را ملزم کنیم اصطلاحاً سفره دلش را باز کند و همه کار‌هایی را که در طول سالیان متمادی مرتکب شده بر زبان بیاورد تا شاید در معرض افشای موضوع مدنظر ما قرار گیرد خداوند ستارالعیوب است این عمل خودش ضد شفافیت است.
اولین پیوند مدفوع به طور رسمی در استرالیا تایید شده است. در واقع، این اولین باری است که پیوند میکروبیوتای مدفوع (FMT) تاییدیه نظارتی در هر نقطه از جهان را دریافت می‌کند. به گفته اداره کالا‌های درمانی استرالیا (TGA) پیوند میکروبیوتای مدفوع فرآیند گرفتن مدفوع فردی با روده سالم و قرار دادن آن در فردی با روده ناسالم است تا محیط باکتریایی موجود در روده گیرنده را با میکرو ارگانیسم‌های سالم دوباره پر کند.
سازمان لیگ به دو باشگاه سوپرجام اعلام کرده در صورت اخراج بازیکن یا مربیان دو تیم، فردی که کارت قرمز دریافت کرده نمی‌تواند در بازی بعدی لیگ برتری آن‌ها به زمین برود و این محرومیت در اولین دیدار لیگ برای فرد اخراجی اعمال خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
عبدالنور می‌گوید: "در لبنان حتی اگر در حال مرگ باشید شما به یک خویشاوند یا فردی نیاز دارید که پارتی بازی کند. این قانون نانوشته مدت‌ها بر زندگی مردم لبنان حاکم بوده است و با فروپاشی کشور تشدید شده است".
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است که این اتفاق، عمدی صورت نگرفته باشد.
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است این اتفاق عمدی صورت نگرفته باشد.
فردین رابط بازیکن پیشین استقلال، پس از دریافت رضایتنامه از این باشگاه به عضویت دالکورد سوئد درآمد.
فردین رابط بازیکن تیم فوتبال استقلال که به کشور سوئد سفر کرده است، در آستانه امضای قرارداد با باشگاه دالکورد است.
حادثه برای اتوبوس کربلا - مشهد در سبزوار
در این دو و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ