آنتونی گوردون، مهاجم تیم ملی انگلیس، به عنوان بهترین بازیکن یورو زیر ۲۱ ساله‌ها انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلیل اصلی که می‌توانیم ال آنزوئلو را اصلا ببینیم، fi رغم اینکه بسیار دور است، چیزی جز همگرایی گرانشی نیست. دانشمندان دریافتند که این کهکشان دور به شکل یک قرص است و قطری در حدود ۲۶ هزار سال نوری دارد که معادل یک چهارم اندازه‌ی کهکشان راه شیری است.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
معترضان صهیونیست برای ۲۶ امین هفته متوالی علیه کودتای قضائی دولت نتانیاهو در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند؛ معترضان هشدار دادند روز دوشنبه به فرودگاه بن گوریون یورش می‌برند.
محققان می‌گویند برای نخستین‌بار توانسته‌اند با آرایه فرستنده‌های MAPLE پرتو‌های انرژی خورشیدی را که در فضا گردآوری شده بود، از طریق ریزموج‌ها به گیرنده‌ای در پشت‌بام آزمایشگاه «گوردون و بتی مور» در پردیس مؤسسه فناوری کالیفرنیا منتقل کنند.
هرتزوگ پیش از سفر به باکو و در فرودگاه بن گوریون به خبرنگاران گفت: اکنون برای یک سفر رسمی مهم به آذربایجان می‌روم که میزبان آن رئیس جمهور آذربایجان خواهد بود. آذربایجان کشوری دوست، نزدیک، مهم و کلیدی است و ما مسائل زیادی در چارچوب همکاری میان دو طرف داریم.
نیرو‌های امنیتی اسرائیل در فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو یک بمب انفجاری پیدا کردند.
نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از کشف بمب در فرودگاه بن گوریون در جنوب شرقی تل آویو خبر دادند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز ملی کرواسی را به گوردان گرلیچ رادمان، وزیر امور خارجه و اروپایی این کشور تبریک گفت.
نیوکسل در نیمه اول دیدار برابر چلسی با گلزنی آنتونی گوردن از میزبانش پیش افتاده است.
صهیونیست های معترض به اصلاحات قضایی نتانیاهو مسیر فرودگاه بن گوریون را بستند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد با بالگرد وارد این فرودگاه شود.
صهیونیست های معترض به اصلاحات قضایی نتانیاهو مسیر فرودگاه بن گوریون را بستند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مجبور شد با بالگرد وارد این فرودگاه شود.
کارکنان فرودگاه بن گوریون در فلسطین اشغالی روز چهارشنبه در اعتراض به عدم پایبندی مدیریت این فرودگاه به تعهدات خود طبق قراردادهای منعقده دست به اعتصاب زدند.
در پی تصمیم تحریک آمیز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه ای هشدارگونه صادر کرد.
بر اساس محاسباتی که توسط پروفسور جفری گوردون انجام شده است، این طرح برای تولید مقدار یکسانی از انرژی نسبت به بهترین گزینه شکافت هسته‌ای به شش برابر جرم کمتری نیاز دارد.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
در اسپانیا معتقدند که واکنش دیبو مارتینز برابر شوت کولو موآنی در بازی فینال جام جهانی 2022، بهترین مهار یک دروازه بان در تاریخ ادوار جام جهانی است.
«نتانیاهو» تلاش می کند تا از آشفتگی سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی بهره برداری و با تخریب نظام حقوقی و سلب اختیارات دیوان عالی، قوانینی را تصویب کند که از محاکمه او جلوگیری کند.
در جریان بازی فوتبال بین دو تیم دانشگاه ایالتی لوئیزیانا و دانشگاه می‌سی‌سی‌پی دو بازیکن با یکدیگر به شدت درگیر شدند. این حادثه بین مایا گوردون و رمزی دیویس که در حال تلاش برای گرفتن توپ بودند رخ داد و دو بازیکن در جریان نزاع شدید به یکدیگر مشت زدند.
دوشنبه ادعای دیمیتری گوردون روزنامه نگار اوکراینی مبنی بر ساخت پهپاد ایرانی در خاک تاجیکستان را برای استفاده در جنگ اوکراین تکذیب کرد.
کارشناس بازار سرمایه به نرخ بهره به عنوان یک متغیر مستقل که اثر مستقیم و غیر مستقیم بر بازار سرمایه دارد اشاره کرد و گفت: تاثیر مستقیم نرخ بهره از طریق بازارهای موازی و تغییر شرایط کسب و کار و اثر مستقیم آن طبق فرمول گوردن به بازار سرمایه تحمیل می‌شود. اگر افراد در شرایطی قرار دارند که انتظارات نسبت به نرخ بهره صعودی و یا نزولی است، اثر نرخ بهره به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر بازار تحمیل شده و این اثر به صورت ورود و خروج نقدینگی به بازار خود را نشان می‌دهد.
منابع صهیونیستی ظهر امروز از وقوع یک حادثه غیر عادی در فرودگاه بن گوریون خبر دادند.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، تاکید کرد نیمکت نشینی آنتونی گوردون در دیدار شب گذشته مقابل فلیت‌وود تاون در جام اتحادیه، ارتباطی به ابراز علاقه چلسی نداشته است.
چلسی آماده ارائه پیشنهادی 60 میلیون یورویی به علاوه 12 میلیون پاداش برای انتقال آنتونی گوردون، پدیده جوان اورتون به استمفوردبریج شده است.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که موشک های این جنبش فرودگاه بن گوریون و ۶۰ شهرک صهیونیستی نشین را مورد اصابت قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ