اولین پیوند مدفوع به طور رسمی در استرالیا تایید شده است. در واقع، این اولین باری است که پیوند میکروبیوتای مدفوع (FMT) تاییدیه نظارتی در هر نقطه از جهان را دریافت می‌کند. به گفته اداره کالا‌های درمانی استرالیا (TGA) پیوند میکروبیوتای مدفوع فرآیند گرفتن مدفوع فردی با روده سالم و قرار دادن آن در فردی با روده ناسالم است تا محیط باکتریایی موجود در روده گیرنده را با میکرو ارگانیسم‌های سالم دوباره پر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تیمی ساخته که بسیاری آن را یکی از مدعیان این فصل بوندسلیگا می‌دانند.
۷ دهه پیش در چنین روزی کودتاگران جشن پیروزی علیه استقلال طلبی ملتی را گرفتند که برای آینده خود رویاها ساخته بود و امروز فرمول پیروزی دیروز کودتاچیان سرمشق طراحان جنگ نرم شده است.
روزنامه معتبر انگلیسی در سرمقاله خود سیاست‌های آشفته ماکرون در مستعمره‌های پیشین فرانسه در آفریقا را به باد انتقاد گرفت.
یک رسانه فرانسوی با انتقاد از راهبرد سنتی لشکرکشی نظامی دولتمردان فرانسه در آفریقا به دیپلماسی نرم موفق مسکو در نیجر اشاره کرد و کودتای نیجر را آخرین میخ بر تابوت نفوذ سنتی الیزه دانست.
کودتای شیوخ کویت در ورزش آسیا خنثی شد
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجیگفت: کجای عالم یک دولت این رفتار را با شهروند خودش انجام می‌دهد که با ما انجام می‌دهند؟ آن هم هنگامی که شرایط خاصی وجود ندارد. یک زمانی است کودتایی در کشور رخ داده، یک زلزله‌ای آمده و نیرو‌های امدادی به خیابان آمده‌اند، یا جنگی روی می‌دهد و پلیس برای دفاع از ما آمده است، ولی مردم عادی به خرید می‌روند شما ۲۰ تا پلیس و غیرپلیس را می‌گذارید، این کار جز این که روی اعصاب مردم راه برود و روی روان مردم اثر بگذارد، چیز دیگری ندارد!
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: نهضت ملی شدن نفت از ۳۰ تیر ۱۳۳۱ تا ۲۸ مرداد۳۲ دچار غفلت شد لذا آیت الله کاشانی معتقد بود به جای روش‌های معمول باید با انگلیس و عوامل آن انقلابی برخورد کرد.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که آمریکا هرکجا به نفعش باشد، مشتاقانه از تلاش‌ها و اقدامات در راستای تغییر رژیم حمایت می‌کند.
مدیر تلویزیون دولتی راشاتودی روسیه گفته است که کودتای واگنر توسط سرویس‌های مخفی ایالات متحده، انگلیس و اسرائیل سازماندهی شده بود.
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با هیات کشورهای آفریقایی در سن پترزبورگ تأکید کرد: همه مشکلات در اوکراین پس از کودتایی با حمایت حامیان غربی آغاز شد.
پاتریس کارترون فرانسوی، رسما سرمربیگری تیم ام صلال قطر را برعهده گرفت.
در پی تلاش‌های نافرجام برای کودتا علیه دولت منتخب در قرقیزستان، ۱۱۰ سرباز و مقام دولتی طی این عملیات دستگیر شدند و کمیته دولتی امنیت ملی این کشور تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس کشور امارات همانند ملک سلمان از طریق نوعی «کودتای نرم» علیه برادرانش قدرت را به فرزند ارشد خود انتقال داد.
توافقی که با میانجی گری پکن انجام شد می‌تواند با موفقیت‌های بیش تری در سراسر منطقه همراه شود و سیلی‌ای به چهره سیاست‌های شکست خورده واشنگتن باشد. پکن از دید تهران و ریاض میانجی‌ای صادق بود در حالی که واشنگتن اغلب خود را به عنوان وکیل مدافع اسرائیل نشان داده است.
تنها ۵سال پیش بود که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن‌سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور، تندترین انتقادها را علیه تهران به زبان راند. اما هفته گذشته در تحولی که جهان را به شکلی استعاری دو قطبی نشان داد، سعودی‌ها نه تنها روابط دیپلماتیک خود را با تهران برقرار کردند، بلکه وی دو کشور ایران و عربستان را دو بازیگری خواند که دارای سرنوشتی واحد هستند.
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
کودتای استقلال علیه ساپینتو؟ هیأت‌مدیره در جلسه
کودتای استقلال علیه ساپینتو؟ هیأت‌مدیره وارد جلسه شد!
این ایمیل‌ها نشان دهنده خشم و نارضایتی درون نهاد‌های امنیتی از جنگی است که به دلیل فرمان پوتین علیه اوکراین در تاریخ ۲۴ فوریه آغاز شد. ایمیل‌های تازه در تاریخ نوامبر نشان می‌دهند که یک جنگ داخلی میان نزدیک‌ترین متحدان پوتین در گرفته است.
یک منبع نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی که نخواسته نامش فاش شود و در محافل خصوصی رفتار حکومت با نایف را محکوم می‌کند می‌گوید تعجب نخواهد کرد اگر روزی نایف را به طور ناگهانی کنار محمد بن سلمان در انظار عمومی ببیند و نایف رفتاری مناسب با محمد بن سلمان داشته باشد و او را ستایش کند با مردی که او را در هم شکسته است.
برکناری ناگهانی مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و جایگزینی علی فتح‌الله‌زاده حواشی زیادی را حول این باشگاه ایجاد کرده است.
محمدمهدی زاهدی گفت: چند سال پیش در ترکیه شبه کودتایی رخ داد که بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مقامات بلند پایه خلع پست شده یا به زندان فرستاده شدند، اما شاهدیم جمهوری اسلامی با معترضین با چه رافتی رفتار می‌کند و بسیاری انگشت به دهن هستند که چرا نیروی انتظامی حتی یک قبضه اسلحه همراه خود ندارد.
کاپیتان ارتش بورکینافاسو سرنگونی حکومت نظامی پیشین را اعلام و قدرت را در دست گرفت.
سعید عزت‌اللهی می‌گوید دراگان اسکوچیچ تلاشش را کرد و زحمتش را کشید و باید احترام او به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ