فردین یوسفی می‌‌گوید پیام حیدری در دیدار مقابل پرسپولیس با سوت‌های خود، بازیکنان صنعت نفت را عصبی کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش دوومیدانی ایران بعد از شکست رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر گفت: امیدوارم با همین شرایط خوب پیش بروم و مدال قهرمانی آسیا در فضای باز را بگیرم.
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
میکل آرتتا در آستانه بازی آرسنال با برایتون گفت، سبک بازی حریف پیچیده است و دی‌زربی از آنها یک تیم قدرتمند ساخته است.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش یکی از فینال‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشت.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید با وجود شرایط خوب پیکان اما برای برد در این مسابقه به میدان خواهند رفت.
سرمربی پیکان تهران از عملکرد شاگردانش در دیدار با آلومینیوم رضایت دارد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید تیم‌شان می‌تواند همانند پرسپولیس، سپاهان را نیز اذیت کند.
داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد خود در این تیم می‌گوید از عملکردش راضی نیست و می‌داند یورگن کلوپ از او انتظار بیشتری دارد.
کاپیتان تیم ملی هندبال مردان ایران در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل مونه‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ می‌گوید این دیدار اولین نمایش خوب ایران در مسابقات جهانی بود.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل تیم فجر سپاسی شیراز این تیم را قابل احترام دانست و گفت: بازی خوبی ارائه کرده است.
ساپینتو با بیان این که تیمش در این بازی خوب کار کرد گفت: پرسپولیس هم کیفیت بالایی داشت و خوب کار کرد. تمامی موقعیت‌ها و لحظات خوب بود و فرصت خیلی گران‌بهایی را از دست دادیم و راجع به بازی بعد فکر می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته عملکرد شاگردانش در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را خیلی خوب توصیف کرد.
مرتضی آقاتهرانی گفت: باید خوب دقت کنیم و بدانیم که بصیرت به راحتی بدست نمی آید. خیلی ها در وادی سیاست در آخر خراب می کنند و دیدیم که کم هم نیستند. انسان هر لحظه بر سر دو راهی قرار می گیرد و هر لحظه امتحان می شود و البته کسانی که برادران شیطان هستند افراد را در غی کمک می کنند و مصداق اتم و اکمل غی مقابله با مقام ولایت است و اینها باغی هستند.
سرخیو بوسکتس از پیروزی پرگل برابر بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که اطمینان دارد ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه پایانی راضی است.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود، گفت: جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است.
سرمربی ملوان با اشاره به اینکه از حیث فنی از عملکرد تیمش رضایت دارد، ابراز امیدواری کرد با کسب نتایج نیز بتوانند انتظارات را برآورده کنند.
آرسنال امشب در سومین بازی خود در لیگ اروپا موفق شد بودو گلیمت را 1-0 شکست داده و با کسب حداکثر امتیازها صدرنشینی‌‌اش را تثبیت کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش برابر ناپولی عملکرد خوبی داشته است اما این برای آنها کافی نیست.
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه صنعت نفت در نیمه دوم تبدیل به تیم بهتری شد افزود: آنها برای تمام تیم‌ها دردسر درست خواهند کرد. نفت آبادان خیلی خوب به بازی مسلط شد و توانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. باید در مواقعی که گل می‌زنیم دقت کنیم.
مسجدسلیمان - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها تماشاگران ما به ورزشگاه می‌آیند و ما به صورت کامل از حق میزبانی استفاده خواهیم کرد.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ