شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی را به سمت نائب‌رئیس و «هادی بهداد» را به سمت دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارتخانه منصوب کرد.
ستاد مبارزه با موادمخدر و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت پیشگیری از اعتیاد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل قرارگاه فرماندهی رتبه بندی معلمان استان برای پیگیری بهتر امور، خبر داد.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح استان در فضای مجازی تشکیل شد.
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت:باید با همه توان در مقابل مجرمان و سارقان بایستیم و قاطعانه با سارقان و مالخران برخورد کنیم.
فرمانده سپاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۶ بیمارستان دیگر در سطح کشور را در دست ساخت دارد.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در استان با هدف شتاب در نهضت ملی مسکن خبر داد.
نامه قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و بیش از ۱۵۰ تشکل دانشجویی و مردمی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون اعتبار زدایی از اسناد عادی و وکالتی ارسال شد.
قرار گاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و ۷۱ تشکل و مجموعه مردمی و دانشجویی با موضوع اضافه شدن بند قانونی شفافیت تسهیلات کلان بانکی به قانون بودجه نامه‌ای را خطاب به رئیس مجلس نوشتند.
قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شوش و هرندی صبح امروز با حضور سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت آغاز به کار کرد.
رشت- ۷۶۴ فقره انواع سرقت در قالب طرح قرارگاه مبارزه با سرقت در استان گیلان کشف شد.
اصفهان- مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان گفت: لازم است برای رصد، کنترل و ارزیابی اجرای طرح مدیریت کوچ استان قرارگاه تشکیل شود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان نماد کارآمدی انقلاب اسلامی با دغدغه عمران و آبادانی کشور، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی شده است.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به همراه 110 تشکل مردمی و دانشجویی نسبت به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور کره جنوبی واکنش نشان دادند.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی نسبت به طرح مجلس در خصوص مالیات بر عایدی سرمایه واکنش نشان داد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
وزیر کشور با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه استان‌ها گفت: استان‌های شمالی کشور از لحاظ جمعیت وضعیت بحرانی دارند.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه ای خطاب به رئیس سازمان خصوصی سازی نوشت هیچکدام از اهداف سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تاکنون محقق نشده است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ تیم موتورسوار برای دستگیری موبایل قاپ ها در خیابان‌های تهران حضور دارند که تحت امر قرارگاه مبارزه با موبایل قاپی هستند.
جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت‌های مسلحانه و خشن در دادستانی تهران و با حضور دادستان و قضات برگزار شد
کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به اینکه آمار سرقت در استان کرمانشاه بالا است، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت کرمانشاه جزو فعال‌ترین قرارگاه‌های کشور است.
کرمانشاه- رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به اینکه آمار سرقت در استان کرمانشاه بالا است، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت کرمانشاه جز فعال‌ترین قرارگاه‌های کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ