شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بازدید از محله اسدی در ناحیه یک و بررسی مشکلات و نیازهای این محله، از تصویب برخی مصوبات این بازدید و ابلاغ آن به حوزه‌های مربوطه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار تهران گفت:طرح ساماندهی رودخانه کن در محدوده امامزاده داود (ع) تصویب و جهت اجرا ابلاغ شد.
اصلاح تصویب نامه موضوع تعیین حق السهم دولت از درآمد خدمات بخش شبکه ارتباطی سیار و ثابت و ارتباطات ماهواره ای ابلاغ شد.
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: لایحه جامع انتخابات هم اکنون در کمیسیون شوراهای مجلس در حال بررسی است و انتظار داریم تا اواسط اردیبهشت تصویب و برای اجرا ابلاغ شود.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
دستورالعمل ارسال گواهینامه حق تقدم خرید سهام جدید به طور الکترونیکی، در ۶ ماده و ۳ تبصره، در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۱ به تصویب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار رسید و امروز برای اجرا به کلیه ناشران ثبت‌شده نزد سازمان ابلاغ شد.
فرآیند فنی تبدیل عضویت ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی نیز در بیست و دومین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند به تصویب اعضا رسید.
تصویب نامه هیات وزیران درخصوص مجاز بودن وزارت راه و شهرسازی نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سیشل ابلاغ شد.
رییس جمهور «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.
رییس جمهور «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی را که در جلسات این شورا بررسی، تدوین و به تصویب نهایی رسیده بود، برای اجرا ابلاغ کرد.
آئین نامه اجرایی حمایت از کسب و کارهای برخط حوزه بیمه به تصویب اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال رسید و با تایید رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
طبق مصوبه مجلس، دستورالعمل‌های ناظر بر انتشار ابزارهای مالی مبتنی بر ارز و مشتقات ارزی پس از تصویب هیأت‌ عالی، توسط بانک مرکزی ابلاغ و همزمان برای شورای عالی بورس ارسال می‌شود.
هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایت‌مندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: جداول ابلاغی و تبصره‌ها مصوبه مجلس است که به تایید شورای نگهبان رسیده و به دولت ابلاغ شده است پس نگویید مصوبه مجلس نیست و این از انصاف به دور است. امسال اولین سالی بود که مجلس با همه مشکلات جداول را بررسی و تصویب کرد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از اینکه چرا تقاضای نمایندگان برای بررسی با اولویت طرح مربوط به اصلاح در روند بررسی بودجه در دستور مجلس قرار نمی گیرد گفت: امسال هم مجلس به جداول مربوط به بودجه ۱۴۰۱ رسیدگی نکرد و خرداد ماه ابلاغ شد.
نماینده مجلس گفت: می‌شود گفت بله طرح صیانت به تصویب رسیده؛ زیرا اعضای کمیسیونی که شورای عالی فضای مجازی به آن‌ها اختیار داده است اگر بخواهند نظر و برنامه‌ای را که دارند پیاده کنند، می‌توانند همه اهداف مدنظرشان در طرح صیانت را عملیاتی، اجرایی و ابلاغ کنند.
سیاست‌های کلی برنامه هفتم در ۷ سرفصل «اقتصادی»، «امور زیربنایی»، «فرهنگی و اجتماعی»، «علمی، فناوری و آموزشی»، «سیاسی و سیاست خارجی»، «دفاعی و امنیتی»، «اداری، حقوقی و قضایی» و در ۲۶ بند تصویب شده است.
رهبر انقلاب اسلامی با تشکر از فعالیت فشرده اعضا و دبیرخانه مجمع در ارائه نظرات و مشارکت فعال قوای سه‌گانه و سایر ارکان نظام، تهیه و تصویب قانون برنامه هفتم بر پایه این سیاستها را گامی دیگر در تحقق اهداف نظام خواندند و بر نظارت فعال بر حسن اجرای سیاستها تأکید کردند.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
«دستورالعمل نحوه ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات بانکی» پس از تصویب در شورای پول و اعتبار توسط بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد.
افزایش تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت، تابستان امسال مورد تایید قرار گرفت، در همین راستا، ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرده است که درصورت موافقت رگولاتوری و ابلاغ به مخابرات اعمال و اجرایی خواهد شد.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ