شهردار منطقه ۸ تهران از ساماندهی ۲۰۰ دستفروش در فضایی به مساحت هزار مترمربع در این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ساماندهی خانه مسافرها برای امنیت و سلامت زائران در تابستان امسال با جدیت پیگیری می‌شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: براساس پیگیری‌هایی که از سامانه داخلی مجلس و همچنین پرس وجو از برخی نمایندگان داشتم، نمایندگان گفتند ۲۰۰ امضا برای استیضاح ثبت نشده است. من نمی‌دانم استیضاح منتفی شده یا نه، ولی اعلام وصول نشده است.
وزیر کشور بر ضرورت ساماندهی امور مهاجران خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی از استقرار دست‌کم سه هزار و ۲۰۰ نظامی در مناطق مختلف اراضی اشغالی و آماده‌باش سامانه گنبد آهنین در قدس از ترس واکنش مقاومت به برگزاری مراسم راهپیمایی پرچم خبر دادند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قرارداد کارگران حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قراردادها حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ساماندهی روان‌شناسان انگیزشی دارای تحصیلات مرتبط و نظام ارجاع خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تا پایان سال گذشته ۳۰۰ هزار موتورسوار آموزش دیده اند.
ساماندهی نظام پرداخت دستگاه‌های مشمول مقررات خاص، ۲۲ فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دبیر انجمن صنایع روغنکشی گفت: طی حدود یک ماه اخیر ۲۰۰هزار تن کنجاله سویا توسط کارخانجات روغنکشی در سامانه بازارگاه عرضه شد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه, قریب به ۵ برابر میزان تقاضا بود و در دومین روز متوالی از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برد درگیری سامانه باور ۳۷۳ در ابتدا ۲۰۰ کیلومتر بود و امروز به ۳۰۵ کیلومتر افزایش پیدا کرد.
محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در گفت‌وگویی اعلام کرده است که «ماجرای زباله‌گردی پشت پرده‌هایی داشت. برخی از اتباع اقدام به زباله‌گردی می‌کردند و عده‌ای هم هدایت آن‌ها را برعهده داشتند. هر فرد تا ۲۰۰ زباله‌گرد را ساماندهی می‌کرد و زباله‌گرد‌ها زباله‌ها را جمع‌آوری می‌کردند و می‌فروختند. زباله‌ها به مجتمعی ارسال و در گاراژ‌هایی غیرمجاز کیلویی ۱۵۰۰ تا دو هزار تومان به فروش می‌رسید.»
در تازه‌ترین آمار از تلفات نیروهای اوکراینی، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور در ماه گذشته ۳۴ جنگنده اوکراینی را سرنگون و نزدیک به ۴۰۰ سامانه موشکی ضدتانک را منهدم کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ