شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر پروژه بانک سلولی حیات وحش مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی جهاددانشگاهی از تولید بیش از ۵۰ رده سلولی فیبروبلاستی از گونه‌های دامی در معرض انقراض کشور خبر داد.
معاون مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: نخبگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵پروژه علمی جایگزین سربازی دفاع کردند و اکنون در مرحله دریافت کارت پایان خدمت هستند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبودند و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات پروژه تخمین سطح زیرکشت محصولات کشاورزی استراتژیک توسط هوش مصنوعی را بیان کرد.
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: صحت پیشرفت‌هایی که وزارت ارتباطات درباره پروژه شبکه ملی اطلاعات ارائه می کند در کمیته ای خاص در مرکز ملی فضای مجازی ارزیابی می شود.
خرید فلنج ساکت استیل با بهترین کیفیت در مرکز فروش فلنج در بازار خیام از فروشگاه لوله و تأسیسات امین ارائه انواع فلنج ساکت استیل برای تمامی پروژه های عمرانی ورزشگاهی
مدیرعامل موسسه دانشمند، جزئیاتی از برنامه‌های بنیاد برای بکارگیری ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی را تشریح کرد.
پروژه استراتژیک و پیشرفته‌ترین مرکز جامع توالی‌یابی ژنوم و سنتز ژن و همچنین خطوط جدید و به روز شده شرکت داروسازی تولیددارو توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بهره‌برداری رسید.
مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعاً به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلاً بنا نیست تقاضاهای سفته بازی را پاسخ دهیم.
مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا گفت: هفته آینده ۳۰۰ هزار سکه ربع بهار آزادی در مرکز مبادله عرضه می شود.
پروژه مرکز «تحقیقات و نوآوری» گروه بهمن با حضور شهردار تهران آغاز شد.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری قاتل پسر عمو در کرمانشاه/ تاوان ارتباط شیطانی!/ سرقت عجیب زن سارق از همسایه/ ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو/ رگبار کلاشنیکف پایان درگیری در پروژه ساختمانی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!/ افشای راز قتل پدر با پیدا شدن کاشپن بچگانه
پروژه ریل مخزن‌دار انبار نفت شهید صدوقی یزد با هدف افزایش میزان انتقال نفت گاز، ایجاد مرکز جدید ارسال نفت گاز به شمال‌شرق و شرق کشور و ...امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) به بهره‌برداری رسید.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تقویت حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های مطالعاتی از برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشگاه‌های مرکز خبر داد.
رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: پروژه تنقیح قوانین با هوش مصنوعی تا پایان سال تحویل مجلس خواهد شد.
وزیر ارتباطات در دیدار تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اشاره کرد و از آغاز پروژه توسط ده اپراتور در ۱۰ مرکز استان و ۶۵ شهر خبر داد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
شهردار منطقه ۱۱ از اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی مرکز محله حر و خیابان دانشگاه جنگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش جهادی برای اتمام پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه احداث مرکز درمانی جاجرود با ظرفیت اسکان ۱۵۰۰ نفر در حال اجراست.
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از رفع خطر و ایمن سازی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران در مرکز شهر و محدوده کریم خان زند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ