رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دو پرونده در خصوص دو نفر از مدیران صمت و جهاد تشکیل و هر دو به دلیل اهمال در حوزه نظارت بر بازار به برکناری از سمت خود محکوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
پرویز مظلومی و محمد مومنی، دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بودند که در جلسه اخیر مجمع عمومی باشگاه استقلال از این جمع کنار گذاشته شدند و جای خود را به نفرات جدید دادند.
برکناری دو چهره فوتبالی از هیات‌مدیره استقلال
محمد مایلی‌کهن گفت: محرم در دو سالی که مربیگری کرد آیا یک بار دیدید به داوری اعتراض کند یا به همکاران خود توهین کنید؟ آیا بعد از برکناری علیه کسی صحبت کرد؟
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های مرتبط با تخلفات قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.
رسانه باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه ای از دو عضو هیئت مدیره خود، شایعات جدایی علی فتح‌الله‌زاده را تکذیب کرد.
بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست دبیری این کمیته از مسئولیتش کنار رفته در حالیکه جایگزینی برای وی تعیین نشده است.
اوضاع در نفت آبادان چندان بر وفق مراد نیست و دو روز پس از انتقادات سرمربی برزیلی، مدیرعامل باشگاه از کار برکنار شد.
رسانه دولتی کره شمالی از برکناری دومین مقام نظامی قدرتمند این کشور پس از کیم جونگ خبر داد.
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.
هنوز دو هفته از انتخاب کیکه ستین به عنوان مربی جدید ویارئال نگذشته ولی زمزمه‌های برکناری او به گوش می رسد.
اختلافات دو مرد شناخته شده کشتی روسیه در نهایت به برکناری تدیف بعد از حدود دو دهه کار مداوم در راس تیم ملی این کشور منجر شد.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.
دومین مدیر استقلالی در مجموعه های ورزشی کشور نیز برکنار شد تا در یک روز شاهد برکناری دو مدیر دو مجموعه بزرگ ورزشی کشور باشیم.
برکناری مدیران استقلالی از ریاست دو ورزشگاه اصلی
دو روز بعد جلسه هیات رئیسه بود که خود علی آبادی گفت که نظرمان این است که با توجه به باخت به عربستان علی دایی نباشد. اینکه رئیس جمهور این دستور را داده بود یا نه را نمی‌دانم. گفت نظرمان این است که دایی نباشد.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ