مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت و بانک مرکزی سبب تسهیل تامین ارز در شبکه تامین و ایران خودرو شده، تصریح کرد: در حال حاضر تولید روال عادی داشته و چالشی در زمینه تامین و تغذیه خطوط تولید وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان ایران خودرو و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنج ساله، امکان نوسازی تمامی تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) اعلام کرد: دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در جشنواره جمعه‌های آپشن آپکو، قطعات و تجهیزات مورد نیاز محصولات خود را با استاندارد و کیفیت مناسب با تخفیف خریداری کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مشکلات شبکه تاکسی‌رانی کشور و رانندگان تاکسی را یکی از دغدغه‌های اصلی خود برشمرد و راهکارهای شش گانه‌ای را برای بهبود شرایط فعلی ارایه کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از صادرات ۳۵۰۰ دستگاه خودروهای تارا اتوماتیک و دستی، دنا، دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک به کشور آذربایجان طی یک سال آینده خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر حمایت از سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه شرکت مهرکام‌پارس، جبران کاستی‌های گذشته و تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای تاکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر، گفت: توسعه در صنعت خودرو و ایران‌خودرو نیازمند افکار و ایده‌های خلاقانه‌ نخبگان علمی و دانشگاهی است که باید با حمایت، برای به‌کارگیری این ظرفیت‌ها در داخل مرزهای کشور همت گماشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قم و همچنین نزدیکی به استان تهران، زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی در این استان وجود دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: مشکلات موجود در صنعت قوای محرکه نبود حلقه تجاری بازرگانی است و در چنین شرایطی سفارش دهنده قوای محرکه باید دیدگاه اقتصادی داشته باشد و در مرحله اول باید این حلقه مفقوده را اصلاح کنیم.
مدیرعامل شرکت تام گفت: بر اساس استراتژی کلان گروه صنعتی ایران خودرو، موفق شدیم به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی و همچنین ساخت نخستین نمونه نیمه صنعتی خودرو تارا تمام برقی دست یابیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
مدیرعامل باشگاه پیکان از نمایش شاگردان مجتبی حسینی در بازی با استقلال راضی است و اعتقاد دارد تیمش می‌توانسته به برد هم برسد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تجربه قبلی عرضه خودرو سمند در بازار روسیه گفت: در مورد خودرو تارا، اراده ایران خودرو تضمین خدمات و تامین قطعات یدکی و جلب رضایت مشتریان در بالاترین سطح خواهد بود.
7مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، پیام متفاوت، صمیمانه و همدلانه‌ای را خطاب به صاحبان قلم و اندیشه صادر کرد.
با آغاز به کار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن‌ماه سال گذشته، عملکرد این گروه خودروسازی در محورهای تولید، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و رضایتمندی کارکنان بهبود چشم‌گیری داشته است.
شرکت پارس خودرو توانست با همت و تلاش شبانه روزی کارگران و پرسنل خود تمامی خودروهای ناقص را تکمیل و تجاری سازی کند.
تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.
دستگیری زوج دعانویس دارابی
معاونت فنی و عمرانی و شرکت خاکریزآب به عنوان مجری طرح‌های شبکه اصلی هدایت و مدیریت آب‌های سطحی تا کنون ۵۳۶ کیلومتر از شبکه اصلی انتقال سیلاب را ساخته است که از آن جمله می‌توان به کانال شهید باکری منتهی به سیل برگردان غرب اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ