موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت سیزدهم ۴۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی هزینه کرد که نشان‌دهنده اهمیتی است که برای آموزش و پرورش قائل است گفت: هرچند رتبه‌بندی اشکالاتی در آیین‌نامه و اجرا داشت، اما در حال حل آن هستیم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۸۵درصد معلمانی که رتبه نگرفته بودند تا روز یکشنبه تعیین تکلیف شدند، البته برخی از این افراد زیر یک سال سابقه کار داشته‌اند که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شدند.
به دنبال استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت که به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او منجر شد، رئیس‌جمهوری «مهدی نیازی» را به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی کرد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیش بردن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
سخنگوی دولت روز سه شنبه خبر از تغییر وزیر جهاد کشاورزی داد و گفت: رییس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تعیین شد.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در قانون مصوب شده آب مجازی نام تمام محصولاتی که آب بری بالا دارند، آمده و ۰.۵ درصد تعرفه تعیین شده شامل تمام کالاها نمی شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جانشینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز شب گذشته با اشاره به تغییرات جدی مدیریتی در وزارت راه، گفت که گزینه پیشنهادی برای جایگزینی رستم قاسمی یکشنبه آینده (ششم آذر) به مجلس معرفی می‌شود.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
بهادری‌جهرمی درباره تمدید سرپرستی زاهدی وفا در وزارت کار عنوان کرد: پیش از این از رهبری اذن گرفته شد که تا تعیین وزیر جدید ایشان سرپرست بماند و وزیر جدید به زودی معرفی خواهند شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که تا زمان تعیین وزیر جدید تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی،‌ همچنان زاهدی وفا سرپرست این وزارت‌خانه است.
وزارت ورزش و جوانان ظاهرا برای دو فدراسیون سرپرست جدید تعیین خواهد کرد.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
بنا بر اعلام سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی طی همین روزها برای سه فدراسیون شمشیربازی، سوارکاری و بدمینتون سرپرست معرفی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ