موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه فشرده تیم ملی ایران قبل از برگزاری جام ملت‌های آسیا با تایید امیر قلعه نویی نهایی شده است.
رئیس و دبیرکل اتحادیه جهانی با ارسال پیامی انتخاب مجدد علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را تبریک گفتند.
اهواز - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز در اهواز خبر داد.
سرمربی پرسپولیس خواهان حضور مستمر پنج بازیکن رده های پایه در تمرین تیم بزرگسالان شد.
روابط ایران و سودان که پس از حمله برخی طیف‌های تندروی اصولگرا به سفارت عربستان قطع شده بود، در آستانه از سر‌گیری قرار دارد.
کسی که باید برنامه‌های صداوسیما را در راستای مصالح جمهوری اسلامی هدایت کند، تقریبا ۹۰ درصد مردم ایران را جزو اقشار فقیر و کم‌درآمد "طبقۀ پایین" معرفی کرده است! چنین ادعایی مهر تأییدی است بر سخنان براندازانی که از "ضرورت انقلاب" علیه جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند!
کسی که باید برنامه‌های صداوسیما را در راستای مصالح جمهوری اسلامی هدایت کند، تقریبا 90 درصد مردم ایران را جزو اقشار فقیر و کم‌درآمد "طبقۀ پایین" معرفی کرده است! چنین ادعایی مهر تأییدی است بر سخنان براندازانی که از "ضرورت انقلاب" علیه جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند!
بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.
سهامداران با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت بر عملکرد این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1401 مهر تایید زدند.
سهامداران با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت بر عملکرد این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1401 مهر تایید زدند.
سرپرست تیم ملی والیبال با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام اعلام کرد مسابقات پرورش اندام دانشجویان جهان کاملا منطبق بر استراتژی‌های FISU برگزار می‌شود.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
جمعی از معلمان قرارداد کار معین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا امروز گفتند: از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم!
علی‌رغم عدم همراهی مسئولان آتش‌نشانی تهران برای گفت و گو با همکاران شهید رضا دارابی، آخرین شهید آتش‌نشانی کشورمان، مجله مهر در آستانه هفتم این شهید گفت و گویی با یکی از دوستان او داشته است.
بنرهای نصب شده در مجتمع مهر و ماه بعد از رفع پلمپ که ناشی از عدم رعایت حجاب بود
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم، اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.
رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون در کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش در مهر ماه بود.
یک منبع آگاه از وزارت نفت به مهر گفت: «صادرات گاز به عراق در حال انجام است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.»
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گلایه متقاضیان مسکن مهر از عدم نصب انشعابات برق و آب واحدهای مسکونی مسکن مهر گفت: با وزارت نیرو برای شروع نصب انشعابات واحدهای مسکن مهر به تفاهم رسیدیم.
مودیانی که تا ۲۰ مهر اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم سال ۱۴۰۱ را تسلیم کنند، مشمول برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه می‌شوند.
بر اساس آخرین اخبار، ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین گروه سایپا برای تحویل ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران عرضه شد که در همان ابتدا ۳۹ دستگاه مورد معامله قرار گرفت.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ