محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مداحان قلب جامعه و جوانان را به آسمان گره می‌زنند و این مأموریت ویژه آنان است. رهبر انقلاب، اخیراً مأموریت دیگری هم به شما در حوزه جهاد تبیین دادند که مسئولیت را مضاعف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز معتقد است استادیوم آزادی شرایط نامطلوبی ندارد و در حال احیا است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خیمه محرمی هنرهای عاشورایی دیدن کرد و گفت: این خیمه محرمی در میدان هفت تیر ماندگار شد.
رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید تمام قالب‌ها و برنامه‌ها حول یک نظام تربیتی تدوین شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با همکاری هم ظرفیت‌های هویتی و معنوی تهران را احیا و تقویت کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با همکاری هم ظرفیت‌های هویتی و معنوی تهران را احیا و تقویت کنند.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه رشت نوشت: برای این دختران من و شما باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه رشت نوشت: برای این دختران من و شما باید روشن‌گر باشیم و پدرانه دعا کنیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به منازعه پیچیده، ترکیبی و همه جانبه دشمن علیه کشورمان، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد شکاف در جامعه است.
تفاهم نامه فدراسیون کشتی و حوزه هنری انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به امضاء رسید.
تفاهم نامه فدراسیون کشتی و حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به امضاء رسید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید دور نخبه دیوار کشید، گفت: مهمترین حمایت از نخبگان، تکریم و الگوسازی از آنان و معرفی‌شان به جامعه است.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به رسالت مشترک سازمان شیلات و شبکه سلامت و نقش موثری که آبزیان در سلامت جامعه دارند، لازم است در این زمینه بیشتر برنامه‌سازی و تبلیغات انجام شود.
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش ملی «منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» در واکنش به حوادث اخیر کشور از قصور امثال خود و لزوم عذرخواهی و جبران سخن گفت. / خبرگزاری دانشجو
تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مساجد ظرفیت‌های بزرگی در بحث فرهنگ‌سازی در امر صلح و سازش دارند اما می‌بینیم که از آنها استفاده نمی‌شود.
کیفیت هوای تهران در شبانه روز گذشته
سازمان لیگ و شائبه دخالت در انتخابات ۸شهریور! آیا هرکس بهاروند بخواهد رئیس فوتبال می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ