رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید تمام قالب‌ها و برنامه‌ها حول یک نظام تربیتی تدوین شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله اصلی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، با استفاده از بمب بومی و دورایستای یاسین ۹۰ اهداف پیش بینی شده را منهدم کردند.
جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی دشمن را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان مردم در مجلس در لایحه عفاف و حجاب منطبق با نگاه رهبری عمل می‌کنند.
رئیس نهاد اطلاعات نظامی دولت انصارالله یمن از اقدامات مزدوران ائتلاف سعودی برای بازسازی صفوف نیروهای خود در سایه سوء استفاده از فرصت آتش بس خبر داد.
امیردریادار رستگاری از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن با استفاده از سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشور خبر داد.
ترقی کفت: پس ضمن اینکه ما حرام شرعی و عرفی به لحاظ فرهنگی در جامعه داریم این مسئله بی‌حجابی به حرام سیاسی هم تبدیل می‌شود. چون در واقع دشمن می‌خواهد از این ابزار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده کند و در آن هدف دشمنی نهفته است.
سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد ممکن است مقاومت با توجه به شرایط درگیری به موشک‌های دوربرد متوسل شود.
امام جمعه کرج گفت: این گونه اقدامات برنامه همیشگی رسانه‌های معاند و دشمنان ایران اسلامی است و نباید همسو با این رسانه‌ها شویم و از آزادی بیان به نفع دشمن استفاده کرد.
سیدحسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد، اما حدود ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این فتنه در کنار سایرین پای کار آمدند.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از سخت‌ترین موارد جنگ است که آن را هم ۸ سال به ایران تحمیل کرد؛خود آمریکایی‌ها گفتند فشار حداکثری علیه ایران شکست فاحش خورد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
سامانه‌های موشکی و یگان‌های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک‌های قدیر اهداف سطحی خود را در دریا منهدم کردند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، اساس بر آن است که مردم در جریان گردش اطلاعات قرار گیرند، گفت: در قانون اساسی و قوانین موضوعه مقرر شده که مردم باید در جریان قرارداد‌ها و پیمان‌ها و نیز فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی قرار گیرند، مگر آن مواردی که به تعبیر امیرالمومنین علی (ع) احتمال سوء استفاده دشمن از آن‌ها وجود دارد.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
محسنی اژه‌ای اظهار داشت: حتماً اشکالاتی نیز وجود دارد که دشمن بخواهد از این اشکالات سوء استفاده کند و باید به این موضوعات رسیدگی جدی داشت، اما تردید نداریم که دشمن تمامی اقدامات سخت و نرم و ترکیبی خود را در راستای تلاش برای متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب به کار گرفت.
رئیسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های مردم بویژه فعالان اقتصادی در استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی، دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیاز‌های مردم باشند.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
اگر باور داریم که دشمن دنبال لطمه زدن و وارد کردن ضربه است چاره‌ای نداریم جز اینکه قبل از هر تصمیم، برایش «پیوست توطئه احتمالی دشمن» را بنویسیم و هنگام اجرا هم مراقب سوءاستفاده دشمن باشیم. اگر چنین نکنیم بیش و پیش از دشمن، خودمان قابل شماتت و سرزنش هستیم.
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.
سردار نقدی درمورد حوادث اخیر: سرخوردگان اجتماعی، بچه‌های خانواده‌های فروپاشیده و آلوده شده به اعتیاد را شناسایی کردند / از بد اخلاق‌ترین و بدسابقه‌ترین افراد هنری و ورزشی با ازدواج‌های مکرر هم استفاده کردند
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای اعلام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد، گفت: امیدواریم رییس جمهور محترم از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم مسلمان ایران استفاده نمایند؛ ایشان سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش گفت: نقاط حساس و حیاتی دشمن با استفاده از تسلیحات مدرن و نقطه‌زن در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران منهدم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ