رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واژه مردم به نحو اطلاق در جای‌جای قانون اساسی از مقدمه تا پایان آن، بار‌ها تکرار شده است. ملاحظه اصول متعدد نشان می‌دهد که از نظر قانون اساسی، تمامی ایرانیان از هر دین و آیین و قوم و زبان و جنسیتی، در دایره شمول واژه مردم بوده و دارای حقوق مساوی در کلیه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... هستند.
اشتباه بزرگ قوام آن اعلامیه تهدید آمیز بود که مشخص نشد چه کسی برای او نوشته بود: «چنان که در گذشته نشان داده‌ام بدون ملاحظه از احدی و بدون توجه به مقام و موقعیت مخالفین، کیفر اعمال‌شان را کنار می‌گذارم. حتی ممکن است تا جایی بروم که با تصویب اکثریت پارلمان دست به تشکیل محاکم انقلابی زده روزی صد‌ها تبهکار را از هر طبقه به موجب حکم خشک و بی شفقت قانون قرین تیره روزی سازم. به عموم اخطار می‌کنم که دوره عصیان سپری شده روز اطاعت از اوامر و نواهی حکومت فرا رسیده است. کشتی‌بان را سیاستی دیگر آمد.»
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
عکس‌هایی را که در این‌جا ملاحظه می‌کنید، یک عکاس فرانسوی در سال ۱۹۱۲ میلادی ثبت کرده است.
مسئولان در زمانی که امکان حل مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه برجام وجود داشت، با ملاحظه کاری‌های سیاسی و گرفتار «توهم تضعیف» بودن، از در میان گذاشتن مطالب با مردم خودداری کردند و قصور ناشی از چنین توهمی موجب موفقیت مخالفین برجام و تحمیل آنهمه تحریم بر کشور و ملت شد.
معاون گردشگری کشور از کاهش قابل ملاحظه گردشگران ورودی از کشور آذربایجان خبرداد ولی در عین حال پیش بینی کرد امسال با گشایش‌های سیاسی در روابط با عربستان، شاهد رشد بازارهای گردشگری جدید باشیم.
باید بدون ملاحظه، با کمترین زد و بندی، در صورت اثبات، برخورد شود؛ اما هوچی‌گری و عملیات روانی برای به تقابل کشاندن دولت و مجلس، و باز داشتن از مسئولیت خدمتگزاری، داستان دیگری است. کشاندن مسئولان به درگیری با یکدیگر، نقشه بدخواهان ملت ایران است که راز حمایت‌شان از مدیران ناکارآمد در دولت سابق را «رساندن کشور به نقطه جوش» می‌خواندند.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: برای عملی شدن شعار امسال باید دستگاه‌ها و بخش‌های کشور اولویت آن را بپذیرند. همه همت‌ها و اراده‌ها در طول سال باید متوجه این نقطه کانونی باشد.
دونده لبنانی که به علت هم گروه شدن با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی از ادامه حضور در رقابت های جهانی دو و میدانی در لهستان انصراف داده بود، بر پایبندی به راه مقاومت تأکید کرد.
در اینجا عکس‌هایی رنگی‌شده و نسبتا با کیفیت از زنان و دختران دربار ناصرالدین‌شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید.
در اینجا تصاویری بزرگنمایی‌شده و حیرت‌انگیز از انواع مختلف مورچه‌ها را ملاحظه می‌کنید؛ عکس‌هایی که این جانوران کوچک را به موجوداتی هیولاوار شبیه کرده‌اند.
سیاست‌های خارجی چین برمبنای سه ملاحظه امنیتی است که شامل دفاع از مرزها ، تامین منابع کلیدی و دسترسی به بازار است.
برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ بهمن) در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های جوی به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه غبار رقیق دور از انتظار نخواهد بود.
رهبرانقلاب رعایت اقتضائات کار فرهنگی - تبلیغی راهبردی همیشگی دانستند و تاکید کردند: با تولید فکر نو، فرآوری آنها و تبدیلشان به محصولات فاخرِ دارای بسته بندی خوب، در بازار فکر فعال شوید.
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رئیس جمهور مصر با بیان اینکه از تلاش های داخلی در عراق برای بازگردادن جایگاه و نقش فعال این کشور حمایت می کنیم، افزود: اوضاع امنیتی در عراق به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.
آیت الله مکارم شیرازی، شعار جمعیت کمتر، زندگی بهتر را اشتباه دانسته و تأکید کرد: برخی تنها آرامش و آسایش امروز خودشان را ملاحظه می کنند، اما فردا وقتی جمعیت کم و پیر، شد، با کمبود و پیری جمعیت، نسل آینده شما چه خواهد شد؟ اینکه اجازه نمی دهیم محیط زیست تخریب شد، برای این است که محیط زیست تنها برای ما نیست، بلکه برای آیندگان هم است، بنابراین به فکر آیندگان بودن خود، یک مسئله مهم است.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اظهارات جو بایدن رئیس جمهور این کشور درباره خطرات جنگ هسته ای را بی پروایانه و بدون ملاحظه خواند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: نتیجه بررسی‌ و تحقیقات در این رابطه بدون هیچگونه ملاحظه‌ای اعلام می‌شود و بر اساس نتیجه تحقیقات، هر آنچه که بود، حسب قانون، اقدام خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت:نتیجه بررسی‌ها و تحقیقات در این رابطه بدون هیچگونه ملاحظه‌ای اعلام می‌شود و بر اساس نتیجه تحقیقات، هر آنچه که بود، حسب قانون، اقدام خواهد شد.
روند رشد دوازده ماهه پایه پولی با آغاز به کار دولت سیزدهم و متاثر از رویکرد انضباط گرایانه دولت و سیاست‌های پولی و نظارتی فعال بانک مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهشی بوده است.
ستاره سابق لیورپول با انتقاد از عملکرد داوید دخیا در دروازه منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ به گلری نیاز دارند که توانایی بازی‌سازی داشته باشد و دخیا فاقد چنین توانی است.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابر‌های همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از چهارشنبه تا پنجشنبه (۱۲ و ۱۳ مردادماه) در مناطق شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان تهران خبرداد.
رئیس دولت نهم و دهم گفت: چرا نباید هم آمریکا و هم روسیه و هم چین ضعیف شوند؟ چه کسی گفته است که اینها باید قوی باشند و چرا ما باید کمک کنیم که این ها قوی باشند؟ اینها چه گلی به سر دیگران زده اند که بخواهند به سر ما بزنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ