رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیأت‌های مذهبی گفت: ۶ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر و ۸۷۰ تن گوشت قرمز بین هیات‌های مذهبی تهران توزیع می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در کنار عزاداران حسینی (ع) و در تسهیل تردد و نظم بخشیدن به هیئت‌های عزاداری حضوری پررنگ خواهد داشت.
رییس جمهور کشورمان در شست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و زیمبابوه، سفر به زیمبابوه را بیانگر اراده دو کشور برای توسعه همه جانبه روابط دانست.
رئیس جمهور کشورمان در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و کنیا روابط دو کشور را دارای ریشه‌های عمیق تاریخی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه تعاملات تجاری تاکید کرد.
رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در کاخ ریاست جمهوری کنیا به صورت رسمی مورد استقبال آقای «ویلیام روتو» همتای کنیایی خود قرار خواهد گرفت و سپس دیدار خصوصی روسای جمهور و مذاکرات مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
رئیس جمهور ازبکستان پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، با رئیسی دیدار خصوصی داشته و سپس به اتفاق نشست مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
روز پنجشنبه هفته جاری آخرین انتخابات هیئت‌های استانی کشتی در سال 1401 درحالی برگزار می‌شود که علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی حضور خواهد داشت.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
طی روزهای آینده و به منظور بررسی استعفای رئیس فدراسیون شطرنج، روسای هیات‌های استانی این رشته نشستی را تشکیل خواهند داد.
رئیس فدراسیون شطرنج در متنی که در اختیار روسای هیات‌های استانی قرارداده، با عنوان کردن مسائل شخصی کناره‌گیری خود را از ریاست این فدراسیون اعلام کرد.
اصفهان-رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۴۰۰نفر در هیئت‌های ممیزه رتبه بندی در سراسر استان فعالیت می‌کنند و بزودی رتبه‌های نهایی معلمان مشخص می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه‌ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضائی مردم» می‌انجامد.
در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گزارشی از فعالیت هیئت‌های نظریه‌پردازی در ۱۸ سال گذشته ارائه شد.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در دهه آخر صفر کانکس‌های سیار نانوایی از سوی هیئت‌های مذهبی در شهرستان مشهد استقرار می‌یابند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اعضا هیأت‌های بازرسی خود باید به احسن وجه متصف به اوصاف، معیارها و شاخص‌های مورد ارزیابی باشند.
گل زده بیشتر یک تیم در خانه رقیب خود دیگر ملاک تعیین پیروز یک مسابقه، در صورت تساوی دو تیم محسوب نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ