حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
تقاضای بررسی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از مسئولان ورزشی انتقاد کرد و گفت:این درد کشتی است که همیشه لحظات آخر مسئولان به یاد کشتی می‌افتند. تقاضا دارم که با جدیت در کنار کشتی باشید.
شاهمیرزایی گفت: دستاوردهای کسب‌شده در صنعت پتروشیمی ایران به همت و تلاش نیروهای متخصص کشور سبب شده است شاهد تقاضا برای همکاری‌های تخصصی پتروشیمیایی از سوی برخی کشورها باشیم.
رجبی مشهدی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم مصرف برق به ۷۲ هزار و ۷۲۵ مگاوات رسید به طوریکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات به مصرف برق کشور اضافه شد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : تقاضای مصرف برق کشور در هفته جاری از مرز ۷۰ هزار مگاوات عبور خواهد کرد.
دبیرکل کانون صرافان گفت: هم‌اکنون برخی صادرکنندگان در نرخ‌های ۴۴‌ـ۴۵ هزار تومان اقدام به فروش ارز در قبال واردات به شرکتهای تجاری می‌کنند که عملاً از نرخ مصوب مورد نظر بانک مرکزی هم بالاتر می‌رود.
مدیر عامل باشگاه استقلال از سازمان لیگ تقاضا کرد، ورود بازیکنان خارجی به تیم های لیگ برتری را ممنوع کند!
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
ناترازی برق تمام نشده و مجبور هستیم برنامه‌های مدیریت مصرف را همچون گذشته ادامه داده و اجرا کنیم؛ اما اگر مشترکان خانگی همراهی کنند از این فشار کاسته می‌شود.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
وزیر منابع آبی عراق با اشاره به اینکه کشورش بدترین سال آبی را پیش رو دارد خواستار حمایت جامعه جهانی شد.
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تقاضای جمعی از جوانان بوشهری نامگذاری یکی از خیابان‌های مقابل سفارت انگلیس به نام شهید رئیسعلی دلواری است.
رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: تقاضای جمعی از جوانان بوشهری نامگذاری یکی از خیابان‌های مقابل سفارت انگلیس به نام شهید رئیسعلی دلواری است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: نرخ ارز با توجه به تقاضا افزایش پیدا می کند و باسامانه نمی تواند نرخ ارز را مدیریت کرد.
تقاضای رسیدگی به طرح تشکیل سازمان ملی اقامت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور مدعی شد فعلا تقاضایی برای جدایی کاوه رضایی از این تیم مطرح نشده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور مدعی شد فعلا تقاضایی برای جدایی کاوه رضایی از این تیم مطرح نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از هیأت دولت تقاضا دارم در صورت برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا روز چهارشنبه تعطیل عمومی اعلام شود.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، تقاضای عجیبی از ستاره فیلم‌های اکشن هالیوود کزد.
با وجود اینکه عده زیادی از هواداران بارسلونا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان از باشگاه‌شان عصبانی هستند ولی تقاضا برای خرید پیراهن‌های رسمی بلوگرانا روندی افزایشی دارد.
نشریه میرر امروز ادعا کرد که رونالدو از اریک تن‌هاخ تقاضای بخشش کرده است. او از مربی هلندی خواسته تا به تمرینات گروهی برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ