تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریدند و درس عبرتی به دشمنان و در راس آنها به آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی کودک کش دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ارتش قهرمان مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران و آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز ارتش، گفت: بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت در هم کوبنده ملت ایران در مواجهه با همه تهدیدات است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی امروز به پشتوانه ملت شجاع و با هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
زهره الهیان گفت: امروز ساماندهی پوشش درجامعه برای پیشگیری از آسیب‌ها و رعایت ارزش‌ها جهت ایجاد محیطی مساعد برای رشد وتعالی آحاد جامعه مطالبه ملت پر افتخار ایران از مسئولین است.
زهره الهیان گفت: امروز ساماندهی پوشش درجامعه برای پیشگیری از آسیب‌ها و رعایت ارزش‌ها جهت ایجاد محیطی مساعد برای رشد وتعالی آحاد جامعه مطالبه ملت پر افتخار ایران از مسئولین است.
فرمانده کل سپاه ایمان و استقامت را راز جاودانگی شهدا دانست و گفت: سالی که گذشت، سال ایستادگی و حضور مردم در صحنه، دشمن را مأیوس کرد و پیروزی‌های امروز به دلیل استقامت بی‌بدیل ملت ایران است.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
محمد امین حزباوی، مدافع فولاد به اردوی تیم جوانان ایران در شهر فرغانه اضافه شد و از امروز در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان در مقابل ملت بزرگ ایران است، گفت: مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
تیم نوجوانان ایران که همانند تیم جوانان برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود، امروز درکمپ تیم های ملی میزبان نساجی خواهد بود.
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.
جلیلی با بیان اینکه امروز دیگر دشمن ابزاری ندارد که علیه ما به کار گیرد، عنوان کرد: پیشرفت بزرگی در انتظار ملت ایران است و تمام نگرانی دشمن این است که جوانان این ملت، خودشان ایراد‌ها و کاستی‌های موجود را رفع کنند.
روزنامه ایران نوشت: طی آشوب‌های اخیر در کشور، مدافعان امنیت حداقل ۳۵ شهید را تقدیم ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند. اما کسی از طرف مقابل کشته نشد.
آیت الله علیرضا اعرافی : همان نورانیت، فروغ و درخشش و بلکه بیش از آن امروز معارف اسلامی به برکت انقلاب دارد و خریداران زیادی هم پای آن در خارج از کشور ایستاده‌اند و به لطف الهی چراغ حق خاموش نمی‌شود و افتخار ملت ایران این است که پای پرچم اسلام ناب ایستاده‌اند.
بازی های مقدماتی جام ملت های نوجوانان آسیا در گروه I امروز در شهر بیشکک با بازی ایران – لائوس آغاز می شود و در بازی دوم دو تیم هنگ کنگ و میزبان (قرقیزستان) به مصاف هم می روند.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
رئیس جمهور گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در مسیر پرواز به آمریکا گفت: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
جوانی بیان کرد: امروز بالغ بر ۱۶۰ کانال ماهواره‌ای تلاش دارند تا مردم ما را از نظام و رهبری دور سازند و بی‌تردید دشمن تلاش دارد تا توانمندی‌ها و دستاورد‌های ملت ایران دیده نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ