مؤید علی کارشناسی سیاسی عراقی گفت: احزاب سیاسی عراق باید از فتنه اخیر درس عبرت بگیرند و از فرصت پیش رو برای تشکیل دولت جدید استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
آرش رضاوند هافبک مورد علاقه جواد نکونام است و حالا فرصت مناسبی است تا آنها در باشگاه محبوب‌شان با یکدیگر کار کنند.
نشست باکو آخرین نشست دوره‌ای به ریاست جمهوری آذربایجان بود و فرصت بسیار مناسبی برای کشورمان و دستگاه دیپلماسی فعال آن بود تا از همه ظرفیت‌های اجلاس جنبش عدم تعهد نهایت استفاده را داشته باشد.
سیمونه اینزاگی پس از حذف میلان و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا فرصت مناسبی برای پاسخ به منتقدانش پیدا کرد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر بانکی همواره ناترازی داشته باشد و در عین حال بخواهد به فعالیت خود ادامه دهد به ناچار باید به سمت تعیین تکلیف و انحلال آن بانک پیش برویم. البته عموم این بانک‌ها دارایی‌های مناسبی اعم از املاک و غیره دارند.
ستاره فرانسوی استقلال حالا فرصت مناسبی برای درخشش در چهارمین دربی پیش رو دارد.
مدافع باتجربه استقلال فرصت مناسبی در بازی با هوادار برای نشان دادن توانایی‌های خود خواهد داشت.
رئیس جمهوری به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه‌گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری‌های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.
دبیر فدراسیون تنیس گفت: برگزاری مسابقاتی مانند جام حذفی و فیوچرز و حضور بازیکنان خارجی در کشور، فرصت خوبی برای پیشرفت بازیکنان ایرانی است.
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
دیدار سپاهان مقابل سایپا در جام حذفی فرصت مناسبی برای استفاده مورایس از جوانان تیمش خواهد بود.
مصدومیت سعید صادقی و محرومیت ترابی فرصت مناسبی برای سروش رفیعی شکل داده تا بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد.
‌مشهد ـ سرکنسول عراق در مشهد گفت: اشتراکات اقتصادی و دیپلماسی زیادی بین ایران و عراق وجود دارد و این برنامه فرصت مناسبی برای نمایش این اشتراکات است.
وزیرامور خارجه کشورمان اظهارداشت: قرار است آقایان جوزپ بورل و انریکه مورا همزمان با ورود ما به اردن سفر کنند،اردن فرصت مناسبی است که ما بتوانیم این گفتگوها (مذاکرات رفع تحریم) را تکمیل کنیم.
بیرانوند حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد تا به تاریخ‌سازی‌اش با پیراهن تیم ملی ایران ادامه دهد. برای خاص‌بودن بیرانوند همین بس که می‌تواند تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه داشته باشد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح ابزار نظارتی مجلس و حق نمایندگان و فرصت مناسبی است تا بتوانیم عملکرد و اقدامات انجام شده را برای مردم تشریح کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هفته وحدت را فرصت مناسبی برای افشای چهره دروغین اسلام آمریکایی دانست و تأکید کرد: دشمن می‌کوشد که قدرت ملی ما را از درون متزلزل کند.
رهبر جنبش انصارالله به مناسبت سالروز میلاد پیامیر اسلام (ص) در اجتماع عظیم مردم یمن سخنرانی کرد.
مصدومیت شیخ دیاباته فرصت مناسبی برای عبدی شکل داده تا خود را به کادرفنی تحمیل کند.
مدافع تیم ملی فرصت مناسبی برای گلزنی مقابل سنگال به دست آورد که تبدیل به گل نکرد.
بندرعباس - استاندار هرمزگان میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی مردان آسیا را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزشی و شهری دانست.
این ماجرا بک فرصت بسیار مناسب برای ایران است تا بتواند جای روسیه در بازار جهانی در حوزه انرژی بگیرد و درآمد مناسبی به دست بیاورد. زیرا مشخصا اروپا نیاز دارد یک کشور خلاء حضور روسیه را برای این قاره پر کند.
بدون شک طارمی بی‌صبرانه منتظر این دیدار بوده و این دیدار فرصت بسیار مناسبی است تا او شیر‌ها (لقب تیم اسپورتینگ) را شکار کند.
حال با توجه به اینکه برخی از حوزه‌های مورد انتقاد در دولت در این فرصت حدودا یک ساله نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه‌های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند، لذا تغییر در این سمت‌ها به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین مناسب رایزنی‌هایی در حال انجام شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ