وزیر دفاع ترکیه خطاب به مقامات یونان گفت که آتن باید از تاریخ درس عبرت گرفته و وارد ماجراجویی‌ های جدید نشوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور یونان امروز اعلام کرد: هیچ امتیازی در مورد خطوط قرمز آتن در مذاکرات با آنکارا به‌ترکیه نمی‌دهیم.
پایان شمارش آرای انتخابات دور دوم پارلمانی یونان نشان می‌‏دهد که حزب حاکم این کشور با کسب نتایجی چشمگیر می‌‏تواند چهارسال دیگر حتی قوی‏تر از قبل سیاست‏ مهاجرستیزانه خود را پیگیری کند.
با به فروش رسیدن یک سکه طلای یونانی در حراجی، رکورد گران‌ترین سکه تاریخی فروخته‌شده شکسته شد.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که در سال‌های اخیر، نظامیان ایران، به خصوص نیرو‌های سپاه پاسداران نفتکش‌هایی را برای امتیازگیری از آمریکا و کشور‌های غربی توقیف کرده‌اند. از جمله جدیدترین موارد در این خصوص، توقیف نفتکش یونانی "نیووی" در تاریخ ۱۳ اردیبهشت بود. این نفت کش از دبی به سمت فجیره، بندر دیگری در امارات متحده عربی در حرکت بود که قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نفتکش را به سمت آب‌های ایران هدایت و توقیف کردند.
کاپیتان تیم ملی با نمایشی درخشان در مسابقه شب گذشته برابر المپیاکوس، ضمن کسب عنوان جایزه برترین بازیکن زمین، در آستانه ثبت دبل قهرمانی در یونان قرار گرفته است.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
وزیر امور خارجه یونان با اشاره به فضای مثبت میان آنکارا و آتن گفت که برای حفظ این فضا باید گام‌های شجاعانه‌ای برداشته شود.
سرمربی تیم‌ملی هفته‌های آخر چند لیگ اروپایی را از نزدیک تماشا می‌کند.
استفانوس سیتسیپاس هم در زمره ستارگان پرشمار دنیای تنیس قرار گرفت که اسطوره سوییسی این ورزش را به عنوان برترین بازیکن تاریخ تنیس می دانند.
استفانوس سیتسیپاس یونانی جهان بهترین تنیسور تاریخ را انتخاب کرد.
وزیر دفاع یونان اعلام کرد این کشور به دنبال تداوم همکاری‌ها با ترکیه است.
وزیر خارجه امارات در جریان سفر به یونان موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی و تجاری را با نخست‌ وزیر این کشور، مورد رایزنی قرار داد.
هفت سال از درگذشت یوهان کرایوف، نابغه هلندی دنیای فوتبال و اسطوره آژاکس و بارسلونا می گذرد.
تیم شمشیربازی سابر زنان ایران جام جهانی یونان را از دست داد.
تیم شمشیربازی سابر زنان ایران جام جهانی یونان را از دست داد.
وزارت دفاع یونان امروز اعلام کرد که یک فروند پهپاد ترکیه در شرق دریای اژه از سوی آتن رهگیری شده است.
نخست وزیر یونان اعلام کرد که دولت در حال بررسی برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه آرویل است.
وزیر حفاظت از شهروندان یونان امروز اعلام کرد که آتن در صدد است تا مرز خود با ترکیه را حصارکشی کند.
وزیر خارجه ترکیه امروز با تأکید بر اینکه «تاریخ دیدار اسد، پوتین و اردوغان هنوز مشخص نیست» در سخنانی به آتن هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
یونان ۵.۹ میلیارد دلار برای بخش دفاعی در بودجه خود در سال ۲۰۲۳ اختصاص داد.
وزارت دفاع یونان امروز اعلام کرد که یک فروند پهپاد ارتش ترکیه حریم هوایی آتن را نقض کرده است.
نخست‌ وزیر یونان امروز در یک کنفرانس خبری در شهر «تِسالونیکی» اعلام کرد: اظهارات رئیس جمهور ترکیه (پیرامون آتن) غیرقابل‌ قبول است.
وزارت امور خارجه یونان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مقامات ترکیه با اظهارات خود یکپارچگی و همبستگی پیمان ناتو را از بین می برند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ