محمد ولی‌زاده در امتیازات پایانی دیدار برابر ایتالیا پر اشتباه ظاهر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سال بعد از شورش بزرگ در تیم ملی زنان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی این تیم موفق شد با لاروخای زنان فاتح جام جهانی شود.
مدیر آکادمی استقلال می گوید همه کسانی که روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر بودند، از دیدن دربی نونهالان لذت بردند.
با تجربه ها و سن و سال دارهای آمریکا عامل اصلی پیروزی بر فرانسه بودند.
تیم امید ایران با گل ثانیه های پایانی آریا برزگر در برابر فلسطین به نتیجه مساوی یک بر یک رسید و به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی تورنمنت عراق شد.
استقلال در حالی آماده رویارویی با تیم تراکتور در هفته پایانی می شود که برای بهبود عملکرد خود در برابر تیم های بالای جدولی نیاز به برد در این دیدار دارد.
کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
رابین فن‌پرسی، ستاره سابق منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل بارسا می‌گوید شیاطین سرخ در دوران اریک تن‌هاخ تغییرات بزرگی را پشت سر گذاشته و قدرتمندتر شده‌اند.
در واقع علی سوادکوهی علاوه بر کار بزرگی که مقابل جردن باروز انجام داد، به بازیکنان تیم ملی هم درس نترس بودن و مبارزه تا دقیقه آخر را داد، درسی که در کشتی، فوتبال و بسیاری از ورزش های دیگر می توان با آن به قله موفقیت رسید.
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند.
عباس عبدی نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
عباس عبدی ننوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
کاسمیرو و لوکا مودریچ یک بار دیگر نشان دادند ستاره های بزرگ چگونه در دنیای فوتبال رفتار می کنند.
جام جهانی 2022 اگر چه با حذف زودهنگام تیم ملی همراه بود اما ارایه بازی های زیبا از سوی تیم های باقی مانده بدین معنی است که باید تا لحظه آخر آنرا دنبال کرد.
تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، مدعی شد شکست برابر کامرون درس بزرگی برای آنها بوده است.
سرمربی کامرون می گوید که بابت شکست و حذف از جام جهانی ناامید شده ولی درس های بزرگی از این پیکارها گرفته است.
هافبک دفاعی تیم ملی بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی از این اتفاق به عنوان درس بزرگی برای خودشان یاد کرد.
مصاف آرژانتین – مکزیک در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود یاران مسی پایان یافت که پیش از گل لیونل بیم این وجود داشت، بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی منچستریونایتد، اعتراف کرد این تیم مقابل استون ویلا نمایش خوبی نداشته است.
در بخشی از بیانات رهبر انقلاب آمده است: آثار توحید را و نشانه‌های عملی توحید را انسان در روز ولادت هم میبیند. از داخل کعبه که بت‌ها در آنجا سرنگون میشوند تا برخورد با بت‌های طاغوتی، طاغوت‌های بزرگ بشری آن روز، فلان دریاچه‌ی مقدس خشک میشود، فلان آتشکده‌ی به اصطلاح مقدس خاموش میشود، کنگره‌های طاق کسری فرو میریزد، این حوادث رخ میدهد؛ لذا روز ولادت یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهمی است، روز بسیار بزرگی است.
ایران برای پنجمین بار موفق شد میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا را کسب کند.
تیتران دَن روستای بزرگی است با ۵۵ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت. سال‌ها قبل موسسه قلم‌چی برای این روستا مدرسه ساخته است. در روستاها، دانش‌آموزان پسر و دختر، از پایه اول تا ششم باهم درس می‌خوانند. اما داستان از ششم به بعد شروع می‌شود.
سرمربی تیم انگلیس شب گذشته با حضور در اتریش از نزدیک بازی تیم ملی در برابر سنگال را دید.
بارسلونا شب گذشته علی‌رغم ارئه بازی خوب و پایاپای برابر بایرن، با دو گل شکست خورد. نمایش بارسا در آلیانز آرنا نکاتی مثبت و منفی داشت.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش وارد فاز دوم مسابقات لیگ برتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ