یک مدل از شکوفه‌های زیبا تپه‌های نزدیک دریاچه السینور در جنوب کالیفرنیا را فرش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروسازان در بهار امسال ۲۳۱ هزار و ۴۸۳ دستگاه خودرو فروختند که نسبت به بهار پارسال افت ۸ درصدی را نشان می دهد.
در بهار ١٤٠٢، نرخ بیکاری جمعیت ١٥ ساله و بیشتر ۸.۲ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ٤١.٢ درصد بوده است.
بنابر اعلام سازمان اورژانس، در ۳ ماهه اول امسال، ۱۹۸ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان باختند.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
نعناع معروف‌ترین سبزی بهاری است. این گیاه مفید حاوی آنتی‌اکسیدانی به نام رزمارینیک اسید است که می‌تواند علائم آلرژی فصلی را تسکین دهد. منتول موجود در آن یک ضد احتقان طبیعی است و همچنین قادر است ناراحتی‌های معده را بهبود ببخشد.
همه ما با این ماده غذایی پرفایده آشنا هستیم و می‌دانیم که این خوراکی بهاری سرشار از ویتامین A و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است. هویج برای حفظ سلامت مو، پوست و ناخن یک انتخاب عالی است و از همین رو به عنوان یک اکسیر ضد پیری شناخته می‌شود. همچنین هویج یک مبارز قوی در برابر سرطان است.
تحقیقات نشان می‌دهد که بهار ممکن است یکی از بهترین زمان‌ها برای شروع یک عادت جدید یا ایجاد تغییر باشد.
پیروزی مقابل نساجی به معنای خوشی مکرر سرمربی باسابقه فولادی‌ها است.
در بهار، چه میوه و غذاهایی را نباید بخوریم؟
روز‌های بهاری با آنکه روز‌های با طراوت و شادابی است، اما در کنار آن به دلیل تغییرات آب و هوایی و دگرگونی در حالات جسمی و روحی، همراه با خواب آلودگی است.
یک متخصص طب ایرانی، در خصوص تغذیه در فصل بهار، توضیحاتی ارائه داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارندگی‌های فرا نُرمال برای اصفهان در بهار امسال پیش‌بینی کرد.
به گفته غلامی اکثر استان‌های کشور تحت تاثیر کم بارشی قرار دارند به گونه‌ای که از ابتدای سال زراعی تا پایان اسفند ۱۴۰۱، کل کشور با کاهش ۱۵ درصدی بارش روبرو بوده است.
کمبود جریان خون و انرژی کافی در مغز و اندام‌ها باعث خواب آلودگی در بهار می‌شود. معمولا، در فصل زمستان جریان خون در سطح بدن کمتر می‌باشد. بنابراین، بیشتر جریان خون در مغز و اندام‌ها می‌باشند و مواد مغذی و اکسیژن را به جا‌هایی می‌برد که مورد نیاز است.
ئیس بنیاد شهید و امور با صدور پیامی آغاز سال نو و فرارسیدن ماه ضیافت الله را به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شکایتی از سوی پلیس و مراجع ذیربط شده است همچنین دادستانی نیز به این موضوع ورود جدی داشته است.
مشهد_ سرپرست شهرداری مشهد گفت: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمشان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.
رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اینکه این فدراسیون بخش قابل توجهی از بودجه مصوب خود را از وزارت ورزش دریافت نکرده، گفت که اعزام به کاپ آسیا مشروط به دریافت بودجه باقی مانده است.
«دیر» در بوشهر ۲۴ درجه و «مهدی شهر» در سمنان منفی 24 درجه شد و بهار و و زمستان امروز در ایران همزمان رقم خورد.
چه اقداماتی برای مقابله با چالش‌های پیش روی جهان عرب صورت گرفته اند؟ من هشدار می‌دهم که منطقه در معرض خطر جدی عقب ماندگی در زمینه توسعه انسانی قرار دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعهد به مشتریان در خصوص بهبود کیفیت، طرح تحول کیفی را از بهمن ماه سال گذشته تدوین و از ابتدای امسال اجرایی کرده است.
محققان آمریکایی در یک آزمایشگاه در ایالت کالیفرنیا به دستاوردی بزرگ در زمینه انرژی پاک دست یافته اند. آنها برای نخستین بار یک آزمایش همجوشی هسته ای انجام دادند تا به انرژی خالص دست یابند.
رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: هدف ما این است که در المپیک 2028 خوب ظاهر شویم و درمورد اینکه آیا می‌توانیم مدال بگیریم یا خیر فقط می‌توانم بگویم که تلاش خود را می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ