رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اینکه این فدراسیون بخش قابل توجهی از بودجه مصوب خود را از وزارت ورزش دریافت نکرده، گفت که اعزام به کاپ آسیا مشروط به دریافت بودجه باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اعزام تیم ۹ نفره کامپوند و ریکرو به بازی‌های آسیایی، می‌گوید حداقل یک مدال می‌گیریم و در بخش انفرادی و میکس کامپوند هم شانس بیشتری داریم.
رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اعزام تیم ۹ نفره کامپوند و ریکرو به بازی‌های آسیایی، می‌گوید حداقل یک مدال می‌گیریم و در بخش انفرادی و میکس کامپوند هم شانس بیشتری داریم.
شعبانی گفت: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت در حوزه استخراج رمز ارز و امیدوار کردن مردم به پرداخت سود‌های غیرمتعارف؛ پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهمان تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شدند.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
عباس شعبانی با حکم شهردار تهران به سمت معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
شعبانی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد تونل شهید متوسلیان گفت: این تونل ۹ کیلومتر از میدان سپاه تا بزرگراه بعثت در دوطبقه خواهد بود و از مناطق حساس و اقتصادی تهران همچون بازار، مولوی و شوش عبور می‌کند.
شعبانی با اعلام اینکه اگر امسال مطالعات را تکمیل کنند و به ما ارائه دهند، نوروز سال آینده عملیات عمرانی آن انجام خواهد شد، گفت: برداشت پل فرصتی همچون تعطیلات نیاز دارد؛ چراکه نباید شهر با مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای این پروژه مواجه شود.
حمیدرضا شعبانی گفت: حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند، مسئولان دو واحد آموزشی فرزانگان و شهدای والفجر در نی‌ریز که دیوار به دیوار هم است، گزارشی از استشمام بوی نامطبوع را اعلام کردند.
به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
دکتر شعبانی مدیرعامل فولاد دقایقی از تمرین امروز شاگردان منصوریان را نظاره‌گر بود.
مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان از تعامل با کادر فنی قبلی برای فسخ قرارداد خبر داد.
حمیدرضا شعبانی به عنوان مدیرعامل جدید فولادی‌ها و علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه انتخاب و طی مراسمی معارفه شدند.
همزمان با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی، مدیرعامل باشگاه نیز تغییر کرد.
رئیس فدراسیون تیروکمان با انتقاد از شرایط مالی این فدراسیون گفت: نسبت به دیگر فدراسیون‌ها ۲۰ درصد کمتر بودجه دریافت کرده‌ایم ضمن اینکه بخشی از آن هم بابت بدهی ۱۰ سال پیش از دست رفته است.
بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه بر استقبال دمشق از هرگونه ابتکاری برای مقابله با پیامدهای فاجعه بار زلزله در این کشور تاکید کرد.
مشهد_ سرپرست شهرداری مشهد گفت: امسال بهار انقلاب رنگ و بوی تازه‌ای دارد و تقارن با ماه رجب و آماده شدن برای ماه شعبان و رمشان شور و شعف زیادی در میان همکاران ایجاد کرده است.
شعبانی در پاسخ به این سوال که آیا لازم است برای افرادی‌که از نظر سلامت عمومی مشکلی ندارند داروی خاصی هم مصرف شود یا خیر؟ عنوان کرد: قرص اسیدفولیک یا یدوفولیک در افراد سالمی که از نظر جسمی مشکلی ندارند پیش از اقدام به بارداری توصیه می‌شود.
رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اینکه این فدراسیون بخش قابل توجهی از بودجه مصوب خود را از وزارت ورزش دریافت نکرده، گفت که اعزام به کاپ آسیا مشروط به دریافت بودجه باقی مانده است.
بثینه شعبان مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه شامگاه شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
فینالیست های 5 وزن اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور مشخص شدند.
الهه شعبانی، مدیرعامل موسسه احیای ارزش‌ها به هم‌میهن گفت: از کارشناس ایدز آموزش‌وپرورش خواستیم در حوزه رویکرد جدید آموزش اچ‌آی‌وی با ما همکاری کنند.
رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: هدف ما این است که در المپیک 2028 خوب ظاهر شویم و درمورد اینکه آیا می‌توانیم مدال بگیریم یا خیر فقط می‌توانم بگویم که تلاش خود را می‌کنیم.
بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در واکنش به تحولات اخیر فلسطین اظهار کرد: این تجاوز چه به سوریه و فلسطین شود و چه به لبنان، عراق یا هر کشور عربی دیگر، سوریه آن را تجاوز به خود می‌داند
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ