به گفته غلامی اکثر استان‌های کشور تحت تاثیر کم بارشی قرار دارند به گونه‌ای که از ابتدای سال زراعی تا پایان اسفند ۱۴۰۱، کل کشور با کاهش ۱۵ درصدی بارش روبرو بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی به تازگی پیش‌بینی کرده است که اگر زلزله ۷.۱ ریشتری دماوند در سال ۱۲۰۹ بار دیگر تکرار شود، آتشفشان دماوند به چه میزان واکنش نشان خواهد داد.
دارنده دو نشان طلای وزن 92 کیلوگرم جهان تأکید کرد، کار درمانش زودتر و بهتر از پیش‌بینی قبلی پیش می‌رود و به‌زودی روی تشک حاضر خواهد شد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر احتمالی بودن پیش‌بینی‌های هواشناسی و شش ماهه بودن بازه زمانی پیش‌بیتی‌های فصلی اظهار کرد: ورود هر بار پدیده ال‌نینو لزوماً باعث ترسالی و هر لانینا منجر به کاهش بارندگی‌ها نمی‌شود.
رسانه‌های عبری گزارش دادند که تهران با کشف این میدان عظیم راهبردی لیتیوم به اعتبار بین‌المللی ایران خواهد افزود و نقطه ثقل در منطقه غرب آسیا بار دیگر به ایران منتقل خواهد شد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش رگبارهای بهاری در اکثر نقاط استان طی روزهای چهار شنبه و پنجشنبه( ۱۷ و ۱۸ خرداد) خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از شکل‌گیری جریانات همرفتی و رگبار و رعد و برق بویژه در نیمه شمال و شرق استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش رگبارهای بهاری بویژه در غرب استان طی امروز و فردا خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های بهاری اصفهان از دهه دوم اردیبهشت ماه نسبت به فروردین بهبود خواهد یافت.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را در پایان بازار به ثبت رساند. بورس امروز شنبه چگونه خواهد بود؟
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارندگی‌های فرا نُرمال برای اصفهان در بهار امسال پیش‌بینی کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از روز جمعه ۱۱ فروردین و بارش‌های رگباری در غرب استان خبرداد.
رئیس رئال مادرید همانطور که پیش‌بینی می شد، قید رفتن به بارسلونا و تماشای ال‌کلاسیکو در نوکمپ را زد. این برای اولین بار است که پرز در ال‌کلاسیکو حاضر نمی‌شود.
صندوق بین‌المللی پول در آخرین گزارش خود پیش‌بینی کرده که در سال ۲۰۲۳ اقتصاد جهانی ۲.۹ درصد رشد کند.
بورس تهران امروز به روند صعودی خود ادامه داد و شاخص کل بورس طی روز جاری با رشد ۰.۷۱ درصدی همراه شد و در سمت مقابل شاخص هم‌وزن با ثبت عملکردی بهتر، افزایش ۰.۸ درصدی را به ثبت رساند. فردا بورس چگونه خواهد بود؟
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید والیبال قابل پیش‌بینی نیست و در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل انگیزه گیتی‌پسند شکست خوردیم.
سال آینده سال ظهور ژاپن به عنوان یک بازیگر اصلی ژئوپولیتیک خواهد بود و برای اولین بار پس از چهار دهه چشم‌انداز ایران در هاله‌ای از تردید جدی قرار خواهد گرفت
فیفا 23 بار دیگر موفق شد پیش‌بینی درستی با شبیه‌سازی جام جهانی 2022 قطر انجام دهد.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها حدود ۳۰ درصد بار ترافیکی معابر از نظر حجم و تقاضا افزایش پیدا کند.
استقلال و سپاهان برای سومین بار در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت؛ در ۲ مرتبه قبلی این تیم اصفهانی بود که در پایان موفق شد قهرمان لیگ شود.
کیک گیلاس یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه گیلاس در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد؛ همچنین دارای بافت نرم و سبکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ