اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی ایران امیدوار است بتوانند با حضور سرمربی ایرانی خود به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.
وعده صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است برای کسانی که به سلامتشان اهمیت می‌دهند. در این وعده بهتر است دانه‌های سبوس‌دار و پروتئینی مصرف کنید. گردو، دارچین، نوشیدنی سویا یا شیر بدون چربی و میوه هم بهترین گزینه‌های یک صبحانه سالم هستند.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
امروز شنبه هفته آینده مورخ ۶ خرداد ماه میزبان عرضه اولیه ۱۲ درصدی سهام شرکت بهار رز عالیس چناران در نماد “عالیس” می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
این کارنامه در کنار انواع بنا‌ها مانند کاخ، بیمارستان، بانک، مدرسه، منزل مسکونی و ... که اجزایی مانند سردر، رسمی‌سازی، طاسه‌سازی و شمسه زیاد، یزدی‌بندی، مقرنس‌کاری و روسازی و تزیینی‌کاری و سایر هنرنمایی‌های استاد را به یادگار دارند، شامل طراحی و معماری و نظارت بر اجرای بیش از ۶۳۵ باب مسجد نیز می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش‌های بهاره در ۱۰ استان شدت می گیرد.
با فرا رسیدن فصل بهار، فصل فروش گوجه سبز‌های خوشمزه و ترش فرا می‌رسد و شما می‌توانید علاوه بر مصرف خام این میوه خوشمزه، در انواع غذا‌ها یا دسر‌ها از آن استفاده کنید.
محمد شریفی، هافبک تیم فوتبال نساجی امیدوار است با ارائه عملکردی خوب، یک‌بار دیگر به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.
بعضی از خوارکی‌ها و مواد غذایی حاوی هورمون‌های تنظیم کننده خواب مانند ملاتونین و سروتونین هستند. برخی دیگر نیز حاوی مقادیر بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی خاص مانند منیزیم و ملاتونین هستند که باعث می‌شوند سریع‌تر و عمیق‌تر بخوابید.
کرج چنار‌های فراوانی هم دارد؛ بنابراین بهار است در گشت و گذار خود به نقاط مختلف ایران به درختان و اقلیم این نقاط هم توجه کنیم. به عنوان نمونه امامزاده حسین روستای گوراب کرج چناری ۷۰۰ ساله دارد.
برای اینکه بدانید سبزی‌های نوبرانه بهاری چه خواصی دارند و در فصل بهار آن‌ها رو استفاده کنید، این طرح به کار شما می‌آید.
در فصل بهار، با شروع گرده‌افشانی درختان و گیاهان گوناگون، هوا پر از گرده شده و برخی از افراد با استنشاق این گرده‌ها، دچار واکنش‌های حساسیتی می‌شوند. اما چه باید کرد؟
اگر شما هم در زمستان و هوای سرد احساس می‌کنید چشم‌هایتان خشک شده است باید بگویم تنها نیستید و این موضوع اصلا غیرعادی نیست. خشکی چشم بیشتر در زمستان و بهار رخ می‌دهد.
امروز پنجمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا بود. چه تعداد ریع سکه و تا چه قیمتی در بورس فروخته شد؟
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
طبق اعلام بانک مرکزی، به مناسبت ایام باسعادت میلاد حضرت زهرا «س» و روز زن، تعداد ۵۰۰ هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
چه اقداماتی برای مقابله با چالش‌های پیش روی جهان عرب صورت گرفته اند؟ من هشدار می‌دهم که منطقه در معرض خطر جدی عقب ماندگی در زمینه توسعه انسانی قرار دارد.
چری در وهله اول مدل‌های شاسی‌بلند با نام‌های Omoda ۵، Tiggo ۷ Pro و Tiggo ۸ Pro را در ترکیه عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو‌ها از بهار ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.
رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: هدف ما این است که در المپیک 2028 خوب ظاهر شویم و درمورد اینکه آیا می‌توانیم مدال بگیریم یا خیر فقط می‌توانم بگویم که تلاش خود را می‌کنیم.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای درباره متن نوشته شده در ذیل فاکتورهای میادین توضیحاتی داد.
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.
بهار هزار و چهارصد، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است که با عدم سفر و تداوم این خانه نشینی موثر، شاهد کنترل کامل بحران کرونا در ایران در ماه‌های پیش رو باشیم و آهسته آهسته شرایط به حالت عادی بازگردد.
بهاره رهنما پس ازتوقف سریال خانگی «دختران صفویه»، فیلمنامه «عطرهای خالی» را با مشاوره شادمهر راستین به رشته نگارش درآورد تا این اثر به مرحله ساخت برسد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی ؛ کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز تجربه کرده است از جمله ساخت مستند «صدام کن مامان».
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ