بیش از ۶ سال از تصویب قانون هوای پاک می گذرد و به دلیل بی توجهی و قانون گریزی ۵ مسئول متهم و قرار جلب برایشان صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب فعال هستند و پرقدرت جلو می‌روند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
خوراک جگر مرغ یک غذای فوری و خوشمزه و بسیار مقوی است که معمولا همراه با نان میل می‌شود.
زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
به گفته ناوا، که مسئول اکثر کشفیات در موزه دیرینه‌شناسی در ماریلیا است، تخم‌های دایناسورها حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی‌متر طول و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که تخم‌های تمساح‌های باستانی معمولا بیش از ۷ تا ۸ سانتی‌متر نیستند.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هفتگی گفت: در پرونده قانون هوای پاک برای ۵ مسئول دولت سابق قرار جلب به دادرسی صادر شده است.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
برخی از مدیران از وزارت نیرو، وزارت نفت سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان حفاظت محیط زیست در این پرونده متهم هستند.
در پی گزارش کمیسیون اصل نود و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی تهران کیفرخواست پرونده مسئولانی که در رابطه با اجرای قانون هوای پاک نسبت به تکالیف قانونی خود عمل نکرده‌اند را صادر کرد.
در پی گزارش کمیسیون اصل نود و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی تهران کیفرخواست پرونده مسئولانی که در رابطه با اجرای قانون هوای پاک نسبت به تکالیف قانونی خود عمل نکرده‌اند را صادر کرد.
تربت حیدریه ـ مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از توزیع ۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
یک مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار قاچاق معکوس در کشور انجام می شود، گفت: سوخت و دارو به دلیل اختلاف قیمت سال‌هاست که قاچاق می‌شوند.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی گفت: امسال در قالب یک طرح جهادی ۵/۵ میلیون دام سبک و سنگین در کشور معاینه و مایه‌کوبی شد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی ۵ مقام نظامی ایران و یک شرکت مرتبط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. «حسن حسن‌زاده»، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، «سید صادق حسینی»، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، «حسین معروفی»، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج، «مسلم معین»، مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج و «محمد جعفر منتظری»، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران در این فهرست قرار گرفته‌اند.
مشهد ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی چناران و گلبهار گفت: هم‌زمان با هفته دولت پنج واحد اقامتی در شهرستان‌های چناران و گلبهار افتتاح می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ