زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز باید تعطیل باشد جای بحث دارد. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده، اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند.
باشگاه‌هایی که مجوز نگرفتند، به مدت ۵ روز کاری فرصت اعتراض دارند تا در کمیته استیناف تشکیل پرونده شود.
آیا دوست دارید یک روز کاری را با نوشیدن یک فنجان دمنوش بابونه و حل آزمون شناسایی صاحب گربه سپری کنید؟
در معاملات روز سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۴۲ هزار و ۲۳۷ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۳۰ واحد بالا آمد. امروز در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص به کدام سمت می‌رود؟
پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
شاخص کل سهام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ با رنگ سبزی همراه بود و توانست با رشد ۱.۹۳ درصدی خود را به یک قدمی مرز ۲ میلیون واحدی برساند و اکنون تنها یک فاصله کمتر از ۵ درصدی از سقف تاریخی خود دارد. آیا فردا وارد کانال ۲ میلیون واحدی خواهد شد؟
۵ سال از شاهکاری که تلویزیون درباره باشگاه رم رقم زد می‌گذرد.
غلط‌ترین کاری که می‌توانید بعد از یک روز پرخوری انجام دهید، این است که به خودتان قول بدهید که دیگر غذایی را نخورید. قول دادن برای نخوردن غذا‌های سرخ کرده و شیرنی جات چند روز و یا چند هفته‌ای بیشتر دوام نخواهد آورد و بهترین راه برای کنترل رژیم غذایی‌تان، خوردن آن‌ها به حد متعادل است. بهتر است که به سرعت تصمیم نگیرید و به رژیم عادی خود بازگردید. سعی کنید معده خود را با میوه و سبزیجات تازه پر کنید.
امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد پائین آمد. فردا در آخرین روز از اولین هفته بهمن بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
آبمیوه می‌تواند راهی خوشمزه و با طراوت برای تامین برخی از مواد مغذی مورد نیاز بدن باشد که ممکن است به صورت روزانه از طریق غذا دریافت نکنید. آبمیوه نه تنها طعمی عالی دارد بلکه راهی سریع و آسان برای مصرف این مواد مغذی در طول سفر و یا در روز‌های پرمشغله از نظر کاری می‌باشد.
بانک مرکزی اعلام کرد: ۵۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران عرضه می شود که متقاضیان می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه سکه بخرند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌های مخلصانه او در راه خدا بود.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
وزارت کار آمریکا در بخشی از تحقیق ادامه دار خود درباره سیاست های ایمنی آمازون اعلام کرد این شرکت جراحت و بیماری های مرتبط با کار در ۶ انبار واقع در ۵ ایالت این کشور را  اعلام نکرده است.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
به جای تکرار شماره 5 و یا شماره 6 حتما شمار‌ه‌های دیگری در این طرح بوده است و بعدا دستور رسیده که این شماره‌ها باید عوض شود و طراح هم از سر لج چنین کاری کرده است!
حاجی اسماعیلی گفت: در حال حاضر حداقل حقوق کارمندان از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده، در حالی که حداقل دستمزد کارگران و بازنشستگان ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و با توجه به اینکه اکثریت کارگران و مستمری بگیران به نوعی حداقل بگیر هستند، دولت باید این کاری که در حق کارکنان خود انجام داده را نیز در مورد دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز انجام دهد.
توافق کردیم که ۵ دقیقه صحبت کنیم. رفتیم و صحنه‌هایی را که دیدیم چیزی در آن‌ها نبود. بیشتر از وقت معمول هم ماندیم. جو دوستانه بود و تاکید کردند که کاری نکردم. گفتن جریمه نمی‌شوید، اما جریمه و محرومیت دادند.
نخست‌وزیر آلبانی گفت: «من برای دوستان و متحدانمان بیشتر از آن ارزش قائل هستم که بگویم آن‌ها باید چه کاری انجام بدهند. ما همیشه در تصمیم‌هایمان احتیاط می‌کنیم خیلی متواضع باشیم.»
یکی از رهبران نیروهای حشد شعبی عراق تاکید کرد که این نیروها ۵ ضربه مهم به گروه تروریستی داعش در ایام اربعین حسینی (ع) در استان دیالی وارد کردند.
مدیتیشن بسیار مهم است. مدیتیشن یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای آرام کردن ذهن، کاهش اضطراب، کاهش افسردگی و کاهش التهاب در مغز است. دست کم ۱۰ دقیقه مدیتیشن به عنوان برنامه روزانه توصیه می‌شود.
اگر مسافری برای رسیدن به پرواز بعدی دچار تاخیر زمانی شود ممکن است برای درخواست کمک نزد مهماندار هواپیما برود و از او بخواهد راهی برای نگه داشتن پرواز پیدا کند. این در حالیست که خدمه پرواز قدرت تغییر برنامه پرواز یا زمان حرکت را ندارند.
کارشناسان تاکید دارند: عادات ما نه تنها روز ما بلکه ذهن، بدن و روح ما را نیز شکل می‌دهند. در سبک زندگی شهری تنها چیزی که نیاز داریم، آرامش است. برای رسیدن به تعادل کامل بین ذهن، بدن و روح تنها کاری که باید انجام داد این است که از برخی عادات سالم پیروی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ