خوراک جگر مرغ یک غذای فوری و خوشمزه و بسیار مقوی است که معمولا همراه با نان میل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در دستورکار قرار گرفت.
شهریار افندی زاده گفت: با دستور وزیر راه وشهرسازی به زودی برنامه‌های جامع راهبردی-اجرایی ۵ ساله تحول درمناسبات حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای آسیای مرکزی تهیه می شود.
شهردار تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد عملیات احداث ۵ پارکینگ آغاز شده‌ است.
قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به خروج ۵ شرکت از ورشکستگی گفت: اقدامات ویژه در خصوص مبارزه با فساد و رانت خواری، مفاسد اقتصادی و همچنین قاچاق در دستور کار دادگستری است.
سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
انتخاب نوشیدنی فوق‌العاده‌ای که با رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای محافظت از سلامت مغز مطابقت دارد، شامل یک اسموتی خوب است. دستور العمل‌های اسموتی آشنا شامل ترکیبی از میوه، شیر، یا ماست مورد تایید رژیم مدیترانه‌ای و پروتئین اضافه شده مانند آجیل، گاهی غلات کامل و حتی سبزیجات است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۵ مدیر استان بوشهر با دستور رئیس جمهور خبر داد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی امروز در دستور کار شورای پول و اعتبار بوده و این شورا با اصلاح نرخ سود موافقت کرده است. تغییری که با افزایش نرخ‌های قبلی همراه شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی، بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی ظرف مدت ۵ الی ۶ روز را کاری فوق‌العاده و ناشی از برکت خون مطهر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این اتفاق مبارک که منجر به بهره‌مندی قریب به ۳ هزار نفر از زندانیان و رهایی از قصاص ۱۶ نفر از محکومان شد، به برکت وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت‌های مخلصانه او در راه خدا بود.
۴ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و با اخذ دستور مقام قضائی، مسببین حادثه را در محل تخلف، در حالی‌که به ادامه تخلفات ساختمانی خود می‌پرداختند، بازداشت کرده و به جهت طی مراحل قضائی، به دادستانی ناحیه پنج تهران منتقل کردند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
به جای تکرار شماره 5 و یا شماره 6 حتما شمار‌ه‌های دیگری در این طرح بوده است و بعدا دستور رسیده که این شماره‌ها باید عوض شود و طراح هم از سر لج چنین کاری کرده است!
۳ مسابقه فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند نانمادول به مناطق غربی ژاپن، دولت این کشور، با اعلام سطح هشدار ۴ و ۵، دستور تخلیه نزدیک به ۱۰ میلیون نفر را صادر کرد.
خواف ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: پنج واحد غیرمجاز جمع آوری و خرید و فروش پسماند در داخل شهر خواف به دستور مقام قضائی پلمب شد.
خواف ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: پنج واحد غیرمجاز جمع آوری و خرید و فروش پسماند در داخل شهر خواف به دستور مقام قضائی پلمب شد.
با دستور دادستان تهران ۵ سارق که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت کیف یک شهروند موتور سوار کردند دستگیر شدند.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اصلاح مقرارت بیمه تکمیلی در دستور کار قرار گرفت و در مرحله اول ۵۰۰ هزار نفر از خادمان سلامت بیمه تکمیلی شدند.
۴ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ