یک مقام وابسته به دولت نجات ملی یمن به تشریح روند مذاکرات میان انصارالله یمن و عربستان با میانجی گری مسقط پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با اعلام رسمی پایان آتش بس گفت که علت تمدید نشدن آتش بس لجاجب ورزی کشورهای متجاوز در مقابل مطالبات انسانی و حقوقی ملت یمن بود.
در پی عدم تمدید آتش بس در یمن، هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل اعلام کرد که همچنان به تلاش برای تمدید آتش بس در روزهای آینده ادامه می دهد، تا این توافق که موجب کاهش شدت جنگ شده، تمدید شود.
ائتلاف نظامی به سرکردگی سعودی به دنبال عدم تمدید آتش بس در یمن به آن واکنش نشان داد.
سازمان ملل ضمن ابراز ناامیدی از تمدید نشدن آتش بس در یمن، تاکید کرد که هنوز زمان برای تمدید مجدد آتش بس وجود دارد.
وزارت خارجه ترکیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از عدم تمدید آتش بس در یمن ابراز تاسف کرد.
در تماس تلفنی دبیرکل سازمان ملل متحد و وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات در خصوص تمدید آتش بس در یمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از عدم دستیابی به توافق برای تمدید آتش بس در این کشور ابراز تاسف کرد.
یک مقام دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز با عدم اجرای بندهای آتش بس باعث شکست آن شد و تمدید آتش بس در سایه محاصره غیر ممکن است.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن جزئیات پیشنهادات مطرح شده درباره تمدید آتش بس این کشور و مانع تراشی های ائتلاف متجاوز در برابر تمدید آن را با اعضای این شورا بررسی کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
آتش بس در یمن زیر نظر سازمان ملل که از ۲ آوریل به مدت ۲ ماه برقرار شد و پس از ۲ بار نیز تمدید شد و امروز یکشبه، دوم اکتبر به پایان می رسد.
روسیه در جدیدترین موضع گیری خود درباره آتش بس یمن درباره عدم تمدید آن هشدار داد.
هشام شرف تاکید کرد که تمدید آتش بس بدون رعایت جوانب و نیازهای انسانی مردم یمن به معنای داخل کردن کشور در مرگ بالینی است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با هیئت سازمان ملل گفت: در صورت ادامه محاصره یمن، با تمدید آتش بس موافقت نمی کنیم.
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی برای تمدید بلندمدت آتش بس به طرف های یمنی ارائه کرده است.
شورای امنیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای از طرفین درگیر در یمن خواست مذاکرات را برای تمدید آتش بس تقویت کنند و تأکید کرد که بحران یمن، راه حل نظامی ندارد.
آتش بس در یمن اخیرا برای دو ماه دیگر تمدید شد، اما با توجه به موارد فراوان نقض آن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، مقامات صنعا درباره ادامه این وضعیت هشدار داده اند.
وزارت امور خارجه سودان از تمدید آتش بس میان طرف های یمنی که توسط سازمان ملل متحد اعلام شد، استقبال کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمدید مجدد آتش بس در یمن را اعلام کرد.
وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تمدید آتش بس فرصتی برای لغو محاصره و اثبات میزان جدیت طرف ها برای کاستن از درد و رنج ملت یمن است.
سازمان ملل با اعلام گسترش مفاد آتش بس یمن، تائید کرد که این آتش بس برای دو ماه دیگر تمدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ