عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که در صورت شکست مذاکرات، نبرد سرنوشت سازی برای پایان دادن به حملات نظامی و لغو محاصره آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اکواس)، اعلام کرد که این گروه آماده برخورد با شورای نظامی نیجر در صورت شکست همه راه‌حل‌ها است.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
رسانه‌های آمریکایی در گزارش‌هایی به احتمال شکست پوتین در جنگ اوکراین و پیامدهای احتمالی آن پرداخته‌اند.
پرسپولیس بسته به شرایطی در هر سه حالت، ممکن است دستش به جام قهرمانی لیگ برتر برسد.
بر اساس شبیه‌سازی‌های صورت گرفته از تقابل ایالات متحده و چین بر سر مالکیت تایوان، آمریکا یارای مقابله با توان نظامی چین را ندارد.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن، یک بحران جدی را برای بایرنی‌ها رقم زد.
یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.
یک نظامی بازنشسته آمریکایی مقصد فرار رئیس جمهور اوکراین پس از شکست در جنگ و در صورت احساس ترس از اعدام را اعلام کرد.
این دومین آزمایش موشک AGM-183 بود که در تاریخ ۱۳ مارس صورت گرفت. آزمایش نخست که در ۹ دسامبر انجام شد بر خلاف رویداد اخیر نتایج موفقیت‌آمیزی داشت.
سرمربی تیم ملی روسیه در مصاحبه ای، از شایعاتی که درباره آینده او مطرح شده، سخن گفت.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
این شکستی بود که سر الکس فرگوسن در طول 26 سال حضورش در اولدترافورد به صورت انگشت‌شمار آن را تجربه کرده است.
حمید مطهری این روزها به دنبال قطع کردن روند ناکامی نساجی است و این هفته نیز بازی خانگی دشواری خواهد داشت.
در صورتی که استقلال در پرونده کاوه رضایی شکست بخورد، باید خسارت سنگینی را به این بازیکن بپردازد.
اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه ریزی بازی رفت نیمه نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.
شکست خارج از خانه سویا مقابل خیرونا کاسه صبر هوادارانش را لبریز کرد.
علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران، مختصات این پلن بی را شرح داد و گفت: «شرایط فعلی پایدار نیست و اگر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که احیای برجام ممکن نیست، باید به‌دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک بعدی باشند؛ راه‌حلی که به‌نظر می‌رسد از همه راه‌حل‌های دیگر منطقی‌تر است، «توافق کمتر، در مقابل کمتر» است که برای طرفین وقت بخرد تا شرایط مهیا شود تا بتوانند به یک توافق براساس یک گفتمان متفاوت با محور‌های جدید برسند.»
حدود ۳۰۰۰ نیروی پلیس آلمان به صورت همزمان در چندین ایالت این کشور در این عملیات مشارکت داشتند که تا کنون به بازداشت ۲۵ عضو یا حامی یک گروه تروریست راست‌گرا منجر شده است، گروهی که با جنبش «شهروندان رایش» مرتبط است. جنبش رایش‌بورگر یا «شهروندان رایش» تحت رهبری فردی ۷۱ ساله با نام «شاهزاده هاینریش سیزدهم»، یک جنبش افراطی کوچک است که وجاهت قانونی آلمان مدرن پس از جنگ جهانی دوم را باور ندارد.
دو بازی باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امروز برگزار می شود.
با وجود شکست دردناک مقابل انگلیس، کماکان شانس صعود بسیار بالایی برای ایران وجود دارد.
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
کنعانی افزود: باعث تاسف است که سه کشور اروپایی با این بیانیه نسنجیده، گام در مسیر رژیم صهیونیستی مبنی بر شکست مذاکرات گذاشته اند و بدیهی است در صورت تداوم چنین رویکردی، باید مسؤلیت نتایج آن را نیز بپذیرند.
سفیر پیشین کشورمان در انگلیس گفت: در صورتی که ایران با متن هماهنگ کننده برجام موافق نباشد باز هم موضوع درگیری نظامی و افزایش تنش در خاورمیانه مطرح می‌شود اما قطعا غرب به این سمت نخواهد رفت و وضعیت محتمل این است که پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع شده و پس از فعال شدن مکانیسم ماشه یا اسنپ بک کلیه تحریم‌های سازمان ملل مجددا علیه ایران اعمال شود.
یونس دلفی مهاجم مورد نظر سرخ‌ها داشتن پیشنهاد از پرسپولیس را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ