بند جدایی ذکر شده در قرارداد پائولو دیبالا، امشب منقضی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلیت‌های تقابل ستارگان سابق اسپانیا و آرژانتین از تاریخ 17 آگوست در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.
ربات چهارپا هوشمند Go۲ محصول شرکت Unitree می‌تواند برقصد، روی دست‌هایش بایستد و پاهایش را در هوا تکان دهد و حتی مثل دوست کوچولوی واقعی شما برای خوشامدگویی به سمتتان بشتابد.
اگر نظام بانکی ما مثل کشورهای دیگر باشد، طبعا مدیران بانک باید هر روز در رسانه‌ها تبلیغ کنند که وام ۱۸درصد می‌دهیم لطفا بشتابید برای گرفتن. یا روسای شعب بانک‌ها یک صندلی جلوی بانک‌ها بگذارند و هر کسی را که از جلوی بانک رد می‌شود دعوت به دریافت وام کنند. ولی می‌دانیم که چنین نیست.
حسین (ع) فریاد زد و گفت: آیا فریادرسی نیست که ما را یاری کند، آیا یاری رسی نیست که به ما کمک کند، آیا جویای حقی نیست که به یاری ما بشتابد، آیا کسی نیست که خوف آتش قیامت داشته باشد و از ما دفاع کند.
روز گذشته مورخه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان (فگستر) با حضور ۷۰ درصد سهامداران برگزار شد. در این مجمع چه گذشت؟
رئیس قوه قضاییه گفت: بسیاری از افراد زیان‌دیده و بزه‌دیده امکان آنکه خودشان به شناسایی و معرفی اموال فرد بزهکار بپردازند را ندارند لذا مسئولان باید به کمک و مساعدت بزه‌دیدگان بشتابند تا فرایندهای مربوطه در امر شناسایی و دستگیری فرد بزهکار و احقاق حق فرد زیان‌دیده طی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ