توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش برای فتح بوندس لیگا باید بدون نوسان فقط به دنبال برد باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
بعید به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی بهروز عطایی قبل از شروع قهرمانی آسیا وجود داشته باشد.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
آینده مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی جهان با عنوان فرمول یک با هشدارهای قهرمان پیشین خود شاید در مسیر محو شدن گام بردارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که برای قهرمان شدن در UCL به شانس هم نیاز است.
دورتموند در 25 دقیقه اول دیدار خانگی مقابل ماینتس دو گل دریافت کرد و یک پنالتی از دست داد تا در بدترین زمان ممکن شاهد کمرنگ شدن امیدهای قهرمانی‌اش باشد.
قزوین- مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی بایک سنتر و انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری از پایان مسابقات و مشخص شدن نفرات برتر آن خبر داد.
قزوین- مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی بایک سنتر و انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری از پایان مسابقات و مشخص شدن نفرات برتر آن خبر داد.
تکواندوکار تیم ملی پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ گفت: با پدری نابینا زندگی می‌کنم که خرج خانواده را مادرم با کار کردن می‌دهد، چرا باید وقتی به شرایط قهرمانی رسیده‌ام دست به دوپینگ بزنم و آینده‌ام را نابود کنم.
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
استقلال در حالی آماده رویارویی با تیم تراکتور در هفته پایانی می شود که برای بهبود عملکرد خود در برابر تیم های بالای جدولی نیاز به برد در این دیدار دارد.
ویکتور اوسیمن، گلزن اول ناپولی، امشب در دیدار تیمش مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل دشوار شدن کار این تیم در دیدار با پارس جنوبی را باخت هفته قبل مقابل پرسپولیس دانست و گفت: با پیروزی در بازی دیروز، استقلال از شرایط دربی رها شد.
با نزدیک شدن به ضرب الاجل پرداخت استراماچونی، علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال تند تر از گذشته صحبت می کند.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
دروازه بان پرسپولیس با بیان اینکه رقبای سرسختی در لیگ برتر برای رسیدن به جام داریم، گفت: قهرمان شدن سخت است ولی ما تلاش خود را انجام می دهیم.
کاپیتان بارسلونا معتقد است که هم تیمی جوانش، گاوی در سطحی باورنکردنی فوتبال بازی می کند.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
راندال کولو موانی پنالتی خود را گل کرد اما چند دقیقه قبل تر از آن باید کار مهم تری را انجام می داد.
کی‌روش ادامه داد: ما نباید نگران هوادارنماها باشیم. نباید به حرف‌های این تماشاگرنماهای غیرواقعی و هیجان زده توجه کنیم. برای تبدیل شدن به یک مدل و قهرمان واقعی باید هزینه زیادی بپردازید.
اصلی ترین رقیب کیانوش رستمی پس از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ باید نسبت به جرایم سنگین خود در دادگاه بلغارستان پاسخگو باشد.
پپ گواردیولا پس از بازی با کپنهاگن و در پاسخ به سوالی در مورد دشوار بودن قهرمانی در چمپیونزلیگ، به رئال مادرید اشاره کرد.
تیم ملی فوتسال عربستان مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را با غلبه بر کره جنوبی به پایان رساند و برای مشخص شدن وضعیت صعودش به مرحله حذفی باید منتظر نتیجه بازی ژاپن - ویتنام باشد.
بیرجند- ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ