رئال مادرید با کارلو انچلوتی، فقط یک کوپا دل ری را کم داشت تا هر چه جام در دو سال اخیر بوده را فتح کند. امشب دیگر خبری از کابوس های تلخ گذشته در فینال ها نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال تماسی با منچسترسیتی داشته تا شرایط جذب ادرسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم، را جویا شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید این تیم بدون حضور کریم بنزما هم به مسیرش ادامه خواهد داد.
فابریزو رومانو از ارائه پیشنهادی به داوید دخیا، سنگربان منچستر یونایتد خبر داد.
بعد از اینکه شجاع خلیل‌زاده و علی قلی‌زاده اردوی تیم ملی را به علت مصدومیت از دست دادند، حالا حزباوی نیز در اختیار رضا عنایتی قرار گرفته است.
مهدی طارمی توانست با پوکر مقابل فامالیسائو از رکورد هالک در لباس پورتو عبور کند.
با صعود میلان به نیمه‌نهایی حالا نوبت اینتر است که از فرصت بدست آمده استفاده کرده و به دور بعد صعود کند و شاید با شکست حریف سنتی به فینال سی ال برسد .
در هر صورت آقای بهروز عطایی از آقای امیر غفور برای حضور در تیم ملی دعوت کردند، دو نوبت هم از ایشان دعوت کردند، ولی ایشان نیامدند. در هر حالی امیر غفور یکی از ستاره‌های والیبال ایران است و از سرمایه‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. این هم تیم ملی هست، تیم ملی ۱۶ یا ۲۰ بازیکن می‌خواهد که وارد رقابت با هم و وارد رقابت‌های جهانی شوند. تیم ملی والیبال ما سال بسیار سختی دارد. این تصمیم خود امیر غفور بود که به تیم ملی نیاید و این تصمیم از طرف خودش بود، چون بهروز عطایی او را دعوت کرد. تصمیم امیر غفور به نیامدن بود.
محمدامین حزباوی، پس از گلزنی مقابل قطر، حالا گل زیبایی را وارد دروازه ویتنام کرده است.
مدافع الهلال پس از پیروزی برابر الدحیل و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پیغامی را برای باشگاه‌های عربستانی ارسال کرد.
ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی روی گل تیمش نقش داشت.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی، می‌گوید پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 حالا رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان را در سر دارد.
فولاد دیدار حساسی برابر الفیصلی دارد و این شانس را دارد برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا صعود کند.
ملی پوش انگلیسی تاتنهام با گلزنی در بازی این هفته تیمش، به یک رکورد مهم دست یافت.
با از راه رسیدن سامانه‌های بارشی و موج سرمای شدید، دمای هوا در ۲۷ استان کشورمان به محدوده صفر درجه رسید؛ برودت و یخبندانی که موجب افزایش مصرف گاز در کشور شده است تا جایی که رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شده و به ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز هم رسیده است. آن هم در شرایطی که ترکمنستان سوآپ گازی‌اش را کم کرده چراکه در آنجا هم سرما به شدت اوج گرفته و مشکلاتی آفریده.
مرتضی پورعلی‌گنجی ادعا کرده بود اگر اولین گلش را برای پرسپولیس بزند گل‌های بعدی پشت سر آن خواهد آمد.
حالا نوبت شکیراست که حضورش در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی قطر را تکذیب کند.
مصاحبه روز گذشته چاچیچ در مورد یکی از مربیان بزرگ فوتبال کرواسی حالا برای او حاشیه‌ساز شده است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
«در حال حاضر بازار مسکن با تورم بسیار افسار گسیخته‌ای روبرو بوده، که بیشتر آن ناشی از افزایش انتظارات تورمی است، با توجه به اینکه چشم انداز روشن و امیدبخشی نسبت به آینده اقتصادی کشور وجود ندارد، بازار مسکن به صورت سنتی کم ریسک‌ترین بازار برای سرمایه گذاری است و به همین خاطر، سیل سرمایه‌های سرگردان است که به این بازار سرازیر می‌شود، طبعا در این وضعیت قیمت‌ها با توجه به شرایط موجود تا پایان سال با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.»
تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.
مدرن دیپلماسی جهت پاسخ به این پرسش، استدلال اصلی خود را به توجه به مولفه "تاریخ" قرار می‌دهد و بر این باور است که این گزاره، پیش بینی روندِ کلی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد را تا حد زیادی تسهیل می‌کند. پیش بینی در علم سیاست کار سختی است و سخت‌تر از آن، پیش بینی رفتار یک دولت نظیر ایران است که به دلیل رویه‌های غرب و متحدان آن، شدیدا نسبت به تحرکات بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با محوریت تضعیف منافع خود بدبین است. با این حال، تاریخ و سابقه معادله اتمی ایران تا حد زیادی نشان دهنده شکنندگیِ ماهیت هرگونه توافقی است که میان تهران و غرب به امضا برسد.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
یورگن لوکادیا در اردوی پرسپولیس حضور دارد و یحیی گل‌محمدی پس از تمرین سبک فردا صبح در مورد او تصمیم خواهد گرفت.
فرماندار همدان در پاسخ به این سوال که معتادان در این مناطق عموما به چه نوع موادی اعتیاد دارند، گفت: متاسفانه اعتیاد در این روستا‌ها از حالت سنتی به سمت مصرف مواد صنعتی رفته است و بیشتر معتادان درگیر مصرف مواد صنعتی شده‌اند که عوارض بیشتر و بدتری نسبت به مواد سنتی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ